cocoo24 3 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 witam co to może być, zaczęło sie od nieszczelności auto przyśpiesza do 3 tys, i zaczyna sie mulić do 3,5 od 3,5 do 4 idzie od 4-4,2 muli i pow 4,2 idzie. Po takiej operacji tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H_S_B 0 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 przytkane przewody olejem ? u mnie podobny objaw był po co powyżej 4,2 ciągnąć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 przytkane przewody olejem ? u mnie podobny objaw był po co powyżej 4,2 ciągnąć.. które przewody?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H_S_B 0 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 ymm żebym babola nie strzelił u mnie te chyba co do gruchy idą były przytkane.. (w każdym razie jakieś od turbo ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 zacinajaca sie VTG. wrzuc logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 zacinajaca sie VTG. wrzuc logi. tez na to stawiam[br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 23:23_________________________________________________których grup logi mm zrobić 11 wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 wystarczy 003, 10, 11. plus do tego mozesz sprawdzic reka czy vtg rusza sie czy nie, zlap za sztange i poruszaj, jak czuc opor to masz odpowiedz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 dodam to tego ze max to 110 i awaryjny. Zaraz jade robić logi i dam znac co i jak[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 20:14_________________________________________________turbo do czyszczenia, przeładowanie, dobrze widze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 totalnie zasyfione VTG... im szybciej wyrwiesz turbine tym lepiej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 totalnie zasyfione VTG... im szybciej wyrwiesz turbine tym lepiej.... w sensie wyczyszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Tutaj co i jak http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0 Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Tutaj co i jak http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0 Powodzenia czytałem to już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 co sieczka,az niemozliwe. wez reka sprobuj na sile ruszyc sztange od gruszki z gory. ona w ogole sie rusza? przeladowanie po calosci. rob szybko puki jeszcze jest co robic,bo zaraz napiszesz gdzie naprawic turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 co sieczka,az niemozliwe. wez reka sprobuj na sile ruszyc sztange od gruszki z gory. ona w ogole sie rusza? przeladowanie po calosci. rob szybko puki jeszcze jest co robic,bo zaraz napiszesz gdzie naprawic turbo... aż tak, źle, jutro jeszcze zrobie kurs do roboty 30 km i czyszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 spojrz na kolumne po lewej i na kolumne po prawej, powinienes miec cisnienie 1,95bara, a Ty masz...bog wie ile, granica odczytu czujnika doladowania konczy sie na 2,5bar... . nie panikuj tylko czysc:) opisow jest duzo, za duzego problemu nie ma: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 spojrz na kolumne po lewej i na kolumne po prawej, powinienes miec cisnienie 1,95bara, a Ty masz...bog wie ile, granica odczytu czujnika doladowania konczy sie na 2,5bar... . nie panikuj tylko czysc:) opisow jest duzo, za duzego problemu nie ma: ) jutro po robocie wyczyszcze, z tego co widze to do 1900 obrotów jak pojade to bedzie si nie? PS. cieżko było te śruby od kolektora wykręcic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4dg 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Ja za pierwszym razem jak czyściłem turbo to musiałem wyciągać turbinę razem z katalizatorem i kolektorem wydechowym bo nie było opcji odkręcenia. Dopiero imadło o kątówka. Największy problem było wyjąć turbinę wraz z katalizatorem i kolektorem szkoda gadać . Ale jak powymieniałem wszystkie śruby i nakrętki plus smar aluminiowy za drugim razem mogłem palcami odkręcać śruby. Powodzenia bo faktycznie twoje logi nieciekawie wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 ja wyciagalem pierwszy raz i poszly wszystkie sruby, nie odkrecalem kolektora, tym bardziej katalizatora. choc nie powiem, problem mialem z rozdzieleniem połówek. dopiero palnik pomogl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 zabrałem sie za odkręcanie i sie okazało ze musze złożyć spowrotem bo do roboty nie bede miał czym jechać, strasznie sie meczyłem z 1 śrubą od siatki ale przecinakiem poszła, wydaje mis ie że bede musiał kolektor wydechowy sciągać, bo nie mogłem niczym dojsć do tych 2 śrub co łączy turbo z kolektorem wydechowym, fusse jakim sposobem to odkręciłeś, jakie klucze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 hmm nic nie kombinowalem,moze jedynie oczkowy troche wygiety. jedynie klucz jaki spilowalem to byl klucz potrzebny do odkrecenia doplywu oleju.do jedej srubki pamietam byl ciezki dostep(ta przy wyjsciu na rurke egr) ale po trochu i sie odkrecil. do odkrecenia sruby trzymajaca lape do turbo(od spodu) uzylem dlugiego srubokreta plaskiego z zalozona koncowka-nasadka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się