Skocz do zawartości

a4dg

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O a4dg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia a4dg

0

Reputacja

  1. Musisz podjechać do gościa co zajmuje się klimą aby odessał gaz i olej z układu (gaz jest drogi i szkoda go puszczać w powietrze) Zawór znajduje się na cienkim (jeśli dobrze pamiętam) przewodzie na ścianie grodziowej. Trzeba rozkręcić przewód (przy zaworach do napełniania) sam zaworek ma długość około 5 cm i kosztuje grosze. Trzeba uważać na gości co nabijają klimę bo potrafią taki zaworek oferować za nie małą kasę. I jeszcze jedno wymień oringi na przewodach.
  2. Sprawdź zawór dławiący w przewodzie. Tam jest dodatkowo filtr lubi się zapychać
  3. mjw83 sprawdź w pierwszej kolejności czy skraplacz (chłodnica klimy) jest drożna pod kątem przepływu powietrza. Oraz dodatkowo chłodnica cieczy. Jeśli będzie zapchana syfem nie będzie oddawać ciepła do otoczenia i automatycznie wzrasta ciśnienie w układzie i czujnik ciśnienia odłącza kompresor. Można jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienia układu. Dodatkowo sprawdź tarczę dociskową sprzęgła klimatyzacji. Jeśli jest za duża szczelina powietrzna to sprzęgło chodzi z poślizgiem i również będzie problem. Tarczę sprawdź pod kontem powierzchni z którą się styka ze sprzęgłem. Ma być idealna tzn. bez rdzy i wytarta równomiernie. Przy okazji sprawdzania sprzęgła zwróć uwagę na pasek można go ewentualnie wymienić bo nie jest drogi ok 30zł oznaczenie 4Pk855
  4. ok czyli skupić się na przepływce. Dzięki Panowie za pomoc
  5. Sztomel nie zrozumiałeś mojego postu a ja też do końca niejasno napisałem. Chodzi mi o to że już mi pomagałeś i Z WIELKIM POZYTYWNYM SKUTKIEM !!!. Absolutnie nie miałem na myśli tego że twoja opinia nic nie wnosi - wręcz przeciwnie, ostatnim razem dzięki twoim radom doprowadziłem ciśnienie do normy. Sory Sztomel ale nieopacznie mnie zrozumiałeś, lepiej mi doradź co z tą przepływką oraz z dawką paliwa.
  6. dzięki za odpowiedź. Ale nadal nie potwierdzacie ani nie zaprzeczacie czy przepływka już lekko nie domaga. Sztomel również zauważyłem to skoki doładowania ale właśnie dzięki twojej pomocy jakiś czas temu wyprowadziłem ciśnienie doładowania do takiego poziomu, bo było znacznie, znacznie gorzej. Zastanawiam się czy ruszać dawkę paliwa bo już niedługo znajomy elektronik zmodyfikuje mi program, i właśnie czy z taką przepływką jakoś to ujdzie. clinique a tak dla informacji podajesz w login 12233 potem 10 adaptacja i zmieniam wartość - tylko o ile? w górę czy w dół?.
  7. Witam tak jak w temacie. Efekt jest taki że przy +30 stopniach na dworze, sprzęgło klimatyzacji ćwierka oraz jak w czasie jazdy załącza się klima to słychać metaliczny odgłos przy włączaniu. Same sprzęgło wymieniał poprzedni właściciel i jest dobre, pasek i rolka również. Moje podejrzenie padło na szczelinę powietrzną pomiędzy elektromagnesem a tarczą. Po prostu tarcza nie jest dociągana przez elektromagnes i dlatego takie dziwne dźwięki. Moje pytanie jest następujące - czy ktoś z was wie jak wyregulować ten luz oraz jaki powinien on być?
  8. Tommy co może dać zwiększenie dawki paliwa? i jak to zrobić? i gdzie na logach to widać. Czyli co ogólnie z tego co widzicie nie jest najgorzej?
  9. Witam Jak w temacie. Od jakiegoś czasu mam odczucie że na trzecim biegu słabo mi się zbiera samochód. Właśnie zrobiłem logi i jak na mój gust to podejrzewam przepływkę (ma już 16 lat ) Wczoraj lekko ją potraktowałem kontakt-klinerem i jest lekka różnica na plus. Kierownice w turbo chodzą idealnie. Jednak proszę mądrzejszych kolegów o przeanalizowanie i opinię. Logi dynamiczne 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi BS 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nie ma żadnych błędów.
  10. a demontowałeś już tapicerkę, może cięgno spadło lub klamka wew. jest uszkodzona?
  11. Dzięki jeszcze dziś sprawdzę czy działa poprawnie.
  12. Pomocy wczoraj podłączałem lampkę i wszystko działało prawidłowo do momentu jak przy wyłączonym zapłonie i otwartych drzwiach włączyłem lampkę w pozycję "I" wszystkie lampki zaczeły się się delikatnie żarzyć. Jak włączyłem małe to świeciły normalnie. Na włączonym zapłonie i wszystko świeci normalnie i jak świecą się inne lampki jest normalnie problem pojawia się tylko po uśpieniu lampek. Podłączyłem tak jak kolega ardian6 czyli 1/8/10. Lampkę mam dodatkowo z diodami podświetlającymi ale podświetlanie działa poprawnie. kostka w samochodzie trzy pinowa .Co proponujecie ? Mam jeszcze jeden problem lampka poliftowa jest około 2 cm szersza od mojej starej lampki. U was też tak jest ? mam ciąć tapicerkę ?
  13. Co do tarcz to na pewno nie zakładajcie TRW. Sam myślałem że kupiłem super zestaw-przód tarcze TRW wysoko nawęglane plus klocki TRW tył tarcze i klocki TRW cały zestaw ponad 1000 zł a jaki efekt. Tarcze przednie już raz toczone bo się pokrzywiły. Po toczeniu miałem spokój 10 tyś i znowu nadają się do toczenia bo biją a w połowie tarczy zagnieździła się korozja - niestety nie ma już z czego toczyć bo tarcza zużyła się w expresowym tempie. Za to klocki są chyba z domieszką opiłków żelaza bo po przejechaniu 30 tyś na takim zestawie mogę śmiało powiedzieć że przejadę jeszcze z 80 tyś bez wymiany jeśli wcześniej nie zgniją. Bo pierwszy raz widzę aby klocki gniły po dwóch latach na samochodzie. Tył już był toczony i bardzo podobna sytuacja - klocki ze stali a tarcze korodują - TRW to syf !! :sick3:właśnie myślę nad kolejnym zestawem bo mam już dość. Zastanawiam się nad Juridem w końcu to haneywell czyli oryginał. Jak do tej pory miałem dobre zdanie o TRW tak teraz nie chcę słyszeć o czymś takim. Wcześniej w golfie miałem zestaw ATE z powerdisc - jedyny mankament to piszczały ale nigdy mi nie korodowały.
  14. Świece grzeją jeszcze kilka sekund po odpaleniu silnika więc lepiej dłużej poczekać lub jak napisał rookie poczekaj do "cyknięcia"
  15. Turbinę wyczyść i jeszcze pośmigasz, zresztą możesz ją we własnym zakresie przeczyścić jest kilka bardzo dokładnych opisów na forum jak to zrobić we własnym zakresie. Zresztą ja też już przerabiałem to więc służę pomocą nie jest to trudna operacja. Jeśli oś wirnika turbiny nie ma luzów wzdłużnych to jeszcze polata. Fajki sobie daruj ja mam wszystkie popękane i odpala bez problemu, swoją drogą też myślałem że od fajek mi źle palił zeszłej zimy. Wystarczyła ustawić kąt wtrysku i jak ręką odjoł. Po logach widać że musisz dokonać korekty. Jak to zrobisz to myślę że będzie palił normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...