Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Spadek mocy - proszę o analize logów


cocoo24

Rekomendowane odpowiedzi

witam co to może być, zaczęło sie od nieszczelności

auto przyśpiesza do 3 tys, i zaczyna sie mulić do 3,5 od 3,5 do 4 idzie od 4-4,2 muli i pow 4,2 idzie. Po takiej operacji tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przytkane przewody olejem ? u mnie podobny objaw był :confused4:

po co powyżej 4,2 ciągnąć..

które przewody??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ymm żebym babola nie strzelił

u mnie te chyba co do gruchy idą były przytkane.. (w każdym razie jakieś od turbo :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacinajaca sie VTG. wrzuc logi.

tez na to stawiam[br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 23:23_________________________________________________których grup logi mm zrobić 11 wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy 003, 10, 11.

plus do tego mozesz sprawdzic reka czy vtg rusza sie czy nie, zlap za sztange i poruszaj, jak czuc opor to masz odpowiedz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam to tego ze max to 110 i awaryjny. Zaraz jade robić logi i dam znac co i jak[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 20:14_________________________________________________turbo do czyszczenia, przeładowanie, dobrze widze?

a4a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

totalnie zasyfione VTG... im szybciej wyrwiesz turbine tym lepiej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

totalnie zasyfione VTG... im szybciej wyrwiesz turbine tym lepiej....

w sensie wyczyszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sieczka,az niemozliwe. wez reka sprobuj na sile ruszyc sztange od gruszki z gory. ona w ogole sie rusza? przeladowanie po calosci. rob szybko puki jeszcze jest co robic,bo zaraz napiszesz gdzie naprawic turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sieczka,az niemozliwe. wez reka sprobuj na sile ruszyc sztange od gruszki z gory. ona w ogole sie rusza? przeladowanie po calosci. rob szybko puki jeszcze jest co robic,bo zaraz napiszesz gdzie naprawic turbo...

aż tak, źle, jutro jeszcze zrobie kurs do roboty 30 km i czyszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spojrz na kolumne po lewej i na kolumne po prawej, powinienes miec cisnienie 1,95bara, a Ty masz...bog wie ile, granica odczytu czujnika doladowania konczy sie na 2,5bar... . nie panikuj tylko czysc:) opisow jest duzo, za duzego problemu nie ma: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spojrz na kolumne po lewej i na kolumne po prawej, powinienes miec cisnienie 1,95bara, a Ty masz...bog wie ile, granica odczytu czujnika doladowania konczy sie na 2,5bar... . nie panikuj tylko czysc:) opisow jest duzo, za duzego problemu nie ma: )

jutro po robocie wyczyszcze, z tego co widze to do 1900 obrotów jak pojade to bedzie si nie? PS. cieżko było te śruby od kolektora wykręcic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za pierwszym razem jak czyściłem turbo to musiałem wyciągać turbinę razem z katalizatorem i kolektorem wydechowym bo nie było opcji odkręcenia. Dopiero imadło o kątówka. Największy problem było wyjąć turbinę wraz z katalizatorem i kolektorem szkoda gadać :wallbash:. Ale jak powymieniałem wszystkie śruby i nakrętki plus smar aluminiowy za drugim razem mogłem palcami odkręcać śruby. Powodzenia :good: bo faktycznie twoje logi nieciekawie wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyciagalem pierwszy raz i poszly wszystkie sruby, nie odkrecalem kolektora, tym bardziej katalizatora. choc nie powiem, problem mialem z rozdzieleniem połówek. dopiero palnik pomogl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabrałem sie za odkręcanie i sie okazało ze musze złożyć spowrotem bo do roboty nie bede miał czym jechać, strasznie sie meczyłem z 1 śrubą od siatki ale przecinakiem poszła, wydaje mis ie że bede musiał kolektor wydechowy sciągać, bo nie mogłem niczym dojsć do tych 2 śrub co łączy turbo z kolektorem wydechowym, fusse jakim sposobem to odkręciłeś, jakie klucze???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nic nie kombinowalem,moze jedynie oczkowy troche wygiety. jedynie klucz jaki spilowalem to byl klucz potrzebny do odkrecenia doplywu oleju.do jedej srubki pamietam byl ciezki dostep(ta przy wyjsciu na rurke egr) ale po trochu i sie odkrecil. do odkrecenia sruby trzymajaca lape do turbo(od spodu) uzylem dlugiego srubokreta plaskiego z zalozona koncowka-nasadka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...