Gard Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 Witajcie, dziś podczas jazdy usłyszałem pikanie takie jak przy zapalaniu rezerwy (tyle że trwało dłużej), po czym na fisie pokazała się kontrolka oleju z napisem Őldruck 2h. Rozumiem że chodzi o ciśnienie oleju, ale czy ktoś z Was mógłby to szerzej zinterpretować i rozwinąć? Jak temu zapobiec? Jakieś czarne dni nastały dla mojej Niuni, ciągle na coś choruje :/ Pomocy!! Jaki filtr oleju możecie mi polecić do 1.8T ? Czy najlepiej będzie kupić ori w ASO ?
Elberoth Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Modł sie aby nie okazało się, że silnik jest zawalony nagarem. Może siętak zdarzyć przy niezachowaniu rezimu wymiany oleju. Na forach US wiele osób ma z tym problem - szukaj pod "engine sludge". Kończy sie wymiana silnika.
Gard Opublikowano 16 Października 2007 Autor Opublikowano 16 Października 2007 Nie sądzę, że to jest spowodowane nagarem, ale dzięki za przestrogę Nie będę zakładał nowego wątku, więc zapytam tutaj. Poprzedni właściciel zalewał olej Mobil S 10W40 - półsyntetyk Wszystkie zmiany oleju były rygorystycznie przestrzegane. Autko ma teraz przejechane 98tys km i szykuje się kolejna wymiana oleju. Chcę zalać Mobil 1 5W50 - syntetyczny. Do Corolli z 98' leje 5W50, a do Audicy mam jakieś gówno zalewać? Czy przy takim przebiegu są jakieś przeciwwskazania by zmienić olej na syntetyczny z półsyntetyku? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam, Łukasz
Gość spedyt Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 Gard lej śmiało syntetyk.
Gard Opublikowano 16 Października 2007 Autor Opublikowano 16 Października 2007 Dzięki za info i sorry za ewentaulne zamieszanie związane z umieszczeniem tematu w nieodpowiednim dziale :bicz3: Pozdr!
MarEsp Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 Gard lej śmiało syntetyk. Dodałbym Gard lej obowiązkowo syntetyk jak masz turbo !!!! Bo zamin półsyntetyk dojdzie do turbo zwłaszcza zimą to przy awaryjnie szybkim przegazowaniu na zimnym możesz błyskawicznie uszkodzić turbinę. To samo przy stygnięciu turbiny po ostrzejszej jeździe tylko pełny syntetyk zapobiegnie zwęgleniu się w dużej temp. oleju i zablokowaniu turbiny. Ja aż do śmierci silnika z turbo będę lał tylko pełny syntetyk nawet jak będzie chlał olej. Najwyżej zrobię wymianę uszczelniaczy zaworów a ostatecznie szlif.
Mirago Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju "OLDRUCK"... Zapala się po przejechaniu około 30km... zmuszona byłam zrobić około 100-150km z tą kontrolką migającą co jakiś czas... (dodam, że nie ma zależności od kąta podłoża czy też obrotów silnika) odstawiłam auto, wszystko dobrze chodziło poza tą kontrolką... więcej nim jeździła nie będę aż do powrotu Lubego... Auto w styczniu sprowadzone z Niemiec, olej nie został jeszcze wymieniony... Teraz znajomy sprawdzał mi auto i zaczęło ciągle bzyczeć, więc tym bardziej nie mam zamiaru go dotykać, bo się boję tego obrócenia wału panewki (o którym wszyscy straszą)... Siedzę cały wieczór na różnych wątkach czy forach i szukam rozwiązania sprawy, ponieważ na znalezienie przyczyny i naprawę mamy tylko jedno południe... Jakieś podpowiedzi?
KubaMpakiet Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Dostaniesz klapsa jak wroci luby jak ciagle bzyczy to na moje jest przytarty silnik 1 po kupnie auta olej powinien byc zmieniony 2 jak widzisz oldruck to juz nigdzie nie jedziesz 3 napewno smok zawalony syfem i dlatego tak sie stalo chociaz ten "bzyk" to moze jest nie napelniony napinacz lancucha i trze o slizg
Mirago Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Olej to nie moja wina... Jak tylko pojawiła się kontrolka to go poinformowałam... Także wie ile przejechałam (klapsa nie będzie ). Dzisiaj wraca i zobaczy... Ogólnie silnik pracuje równo i zwija się dobrze... Autko stoi i czeka (zapewne na lawetę i do mechaniora)...
KubaMpakiet Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Bedzie smok do czyszczenia Mialem podobna sytuacje ale juz nigdzie nie jechalem Pomysl o plukance przed wymiana oleju Pro-Line : ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662 I dobry olej syntetyczny nie mylic z HC, od siebie moge polecic ravenol sso sam leje i jest elegancko
afroo. Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Bedzie smok do czyszczeniaMialem podobna sytuacje ale juz nigdzie nie jechalem Pomysl o plukance przed wymiana oleju Pro-Line : ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662 I dobry olej syntetyczny nie mylic z HC, od siebie moge polecic ravenol sso sam leje i jest elegancko Dokładnie - smok zawalony i bzyczeć czy tudzież jęczeć może pompa bo nie daje rady przy syfie. Jak kolega napisał - przez wymianą oleju płukanka ale koniecznie zalewana przez lejek bagnetu, przeczyści dobrze smoka. Do tego dobry olej, od siebie polecam Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się