lukaszkom 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 witam tak jak w temacie, czy jest to mozliwe?? diagnosta powiedzial ze dolne wahacze mam sprawne tylko ze gorne sa koniecznie do wymiany?? nie chce sie wkopac w dodatkowe koszty i dlatego podpowiedzcie. czy wymienic tak ja mi powiedzial gorne wahacze + laczniki stabilizatora i koncowki drazka czy caly komplet?? jesli mial bym wymieniac tylko gore to na lemforder drogo nie wychodzi ale jesli komplet to juz nie mam kasy na komplet lema i tutaj kolejne pytanie. czy lepiej wybrac MS niby niemieckie czy RUVILLE tez podobno niemiecki. podpowiedzcie. pozdrawiam wszystki i z gory wielkie dzieki za podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość angry Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 poczytaj trochę było o tym duuuuuużo użyj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszkom 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 czytalem wszystko na tym forum ale potrzebuje odpowiedzi na konkretne pytanie. i prosil bym o odpowiedzi a nie takie glupie komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość angry Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 wszystko jest konkretnie wystarczy poczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszkom 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 ale po co sie wypowiadasz wogole?? cos nie pasuje to nie pisz tutaj i po twoim problemie [mod]Hamuj się kolego !!!!!!!!!!!!!!!!![/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 u mnie wahacze przeleciały 270k km i nie miałem dylematów czy wymieniać wszystko czy część założyłem MS prawie trzy tygodnie temu i 1200 kilometrów na razie cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Ja kiedyś bawilem się w mojej ADP w wymiane tych, co na to wskazywały (tak jak u ciebie tylko górne) i tak regularnie co 3 miechy lądowałem w warsztacie (aby wymienić pozostałe czyli dolne) - Kupując cały komplet LEMA wychodzi taniej i płacisz raz za robotę u mechanika ja jestem za zmianą calego kompletnego zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 U siebie wymieniałem te wahacze które padły, te do których diagnosta nie miał zastrzeżeń zostawiłem w spokoju chociaż i tak za jakiś czas będą do wymiany. Tak wymieniłem 5 z 8 wahaczy na febi i myślę że to był dobry wybór cena-jakość. Wymieniaj tylko te które mają luzy, stukają na reszte przyjdzie czas Jeśli Cie stać na komplet Lema ok.1550 zł lub na komplet Febi ok. 1150 to kupuj komplet i wymieniaj jak chcesz, całość albo po jednym. Te dolne "banany" są najdroższe Febi ok. 220 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 wymieniaj komplet wahaczy + drązki kierownicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszkom 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 dziekuje za konkretne odpowiedzi w koncu. powiedzcie jeszcze czy jesli wymienie tak jak pisalem sama gore + laczniki i koncowki drazka to nie bedzie cos takiego ze te dolne zaraz rozwala mi te nowe zalozone na gorze???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 powiedzcie jeszcze czy jesli wymienie tak jak pisalem sama gore + laczniki i koncowki drazka to nie bedzie cos takiego ze te dolne zaraz rozwala mi te nowe zalozone na gorze???? nie , bedzie odwrotnie , te nowe rozwala ci te stare do końca , za 2 miesiące odstawisz auto do mechanika zapłacisz mu kolejny raz 200pln za wymiane i znowu nie bedzie nic stukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitman 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 wymieniaj komplet wahaczy + drązki kierownicze Mam do wymiany jeden górny przedni prawy reszta ok.Mam zamiar kupić dwa górne Febi plus śruby. Czy kupić jeszcze końcówkę drążka i łącznik stabilizatora na jedną stronę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 wymieniaj komplet wahaczy + drązki kierownicze Mam do wymiany jeden górny przedni prawy reszta ok.Mam zamiar kupić dwa górne Febi plus śruby. Czy kupić jeszcze końcówkę drążka i łącznik stabilizatora na jedną stronę? kup dwa górne na strone gdzie ci wali (pewnie prawa ) i końcówki drążka na obie strony bo wymienia sie parami łącznik stabilizatora jest zbędny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 nie musisz wymieniać końcówki razem z górnymi wahaczami ,Pepik 25 ja we Wrocku banana mam za 170pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitman 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 wymieniaj komplet wahaczy + drązki kierownicze Mam do wymiany jeden górny przedni prawy reszta ok.Mam zamiar kupić dwa górne Febi plus śruby. Czy kupić jeszcze końcówkę drążka i łącznik stabilizatora na jedną stronę? kup dwa górne na strone gdzie ci wali (pewnie prawa ) i końcówki drążka na obie strony bo wymienia sie parami łącznik stabilizatora jest zbędny dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Ja w zeszłym roku wymieniłem tylko górę ale całą, bo zaczęło stukać i końcówki drążków kierowniczych(wszystkie LEM) bo też były wywalone a dół był ok więc po co go ruszać, jak zacznie stukać to wymienię teraz cały dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitman 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Końcówki drążka kupić Febi czy dołożyć do Lemfordera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 LEM-a, dużo lepsze są od febi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitman 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 LEM-a, dużo lepsze są od febi Kupiłem wszystko Lemfordera W przyszłym tygodniu jadę na montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się