Lukasz_N 10 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam Pacjent to B5 1Z. Objawy takie, że czuc wyrazne przyspieszanie dopiero od okolo 2.5 tys. obrotow. Potem przyspiesza juz normalnie i az prosi sie o wiecej :> Z tego co zdazylem wywnioskowac to przeplywka juz nie jest pierwszej mlodosci ale jesli ciela by mocno dawke to pewnie nie przyspieszal by tak dobrze powyzej 2.5 RPM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 pokaż statycznego 001 i 000 basic setting Przepływkę można umyć Filtr powietrza jak stary wymienić Turbo trochę przeładowuje przy 2200obr, ,można by przemyć N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 A jak wyglada sprawa z dawkami w 008? Sa pociete? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 minimalnie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Moze to miec bezposredni wplyw na deficyt mocy do 2.5 tys.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 nie zadawaj trudnych pytań może zrób co zaproponowałem i wstaw potem nowy komplet logów, dodatkowo możesz jeszcze wyczyścić/wypalić kolektor ssący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Filtr powietrza nowy (3 kkm). Przepływka była juz przeplukiwana N75 po regeneracji. EGR zaslepiony. 000 BS jest w pierwszym linku. Troche niewyrazny ale mozna sie doczytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Dawkę podcina dopiero powyżej 3000obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 no to może zobacz z innym N75 jak będzie, przydało by się zlikwidować to przeładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 IMO - szkoda czasu na podmianke N75 - regulacja cisnienia doladowania jest dobra. LMM jest najslabszym elementem tej ukladanki. Jabys mial mozliwosc podmianki LMM od 1Z/AHU i zrobienia logow bylo bo jasne. Pzdr PS Taka rada na przyszlosc - jeszcze raz tak zamiescisz logi... zalatwie Ci ostrzezenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 IMO - szkoda czasu na podmianke N75 - regulacja cisnienia doladowania jest dobra. LMM jest najslabszym elementem tej ukladanki. Jabys mial mozliwosc podmianki LMM od 1Z/AHU i zrobienia logow bylo bo jasne. Pzdr PS Taka rada na przyszlosc - jeszcze raz tak zamiescisz logi... zalatwie Ci ostrzezenie Tez stawiam na problemy z LMM. Co do N75 to rzeczywiscie wyglada na to ze radzi sobie ze zbijaniem cisnienia. Kolega Ciahciah pisal tez o czyszczeniu kolektora dolotwego. Ma to jakis sens w odniesieniu do tych logow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się