Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zamiast czyszczenia nowe turbo? czekam na fachowe opinie


pajakleon97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedlugo bede musial wyczyscic zapieczona zmienna geometrie w swoim afn i dlatego zastanawiam sie czy nie lepiej troche dolozyc i kupic turbo od awx i za jakis czas zrobic program. na wtryski i fmic na razie kasy nie bedzie wiec czy na takim modzie bedzie to dobrze smigac i jaki bylby przyrost? czy nie oplaca sie za bardzo bawic w polsrodki pomozcie turbina np taka

http://allegro.pl/turbosprezarka-turbina-audi-skoda-vw-1-9tdi-awx-i1311565200.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to tylko kierownice to wyczyszczenie w zupełności wystarczy... zreszta podczas czyszczenia zobaczysz w jakim jest stanie i czy juz domaga sie wymiany :good: regeneracji :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad wiesz czy ta za 550 nie bedzie wymagala czyszczenia? Jak nie chcesz czyscic to mozna zrobic program i podciagnac sztange i pojezdzic tak ze 2 tygodnie i moze sie rozrusza... Ja tak zrobilem z moja uzywana po 200kkm turbiną AWX. Teraz pompuje jak szalona a wczesniej kierowniczki sie przycinały. Obeszło sie bez rozkrecania. 'Samo sie zepsuło, to niech sie samo naprawi' :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe o takim sposobie nie slyszalem a jak turbawka nie wytrzyma? troche mi sie to ryzykowne wydaje a samemu nie mam jak ani umiejetnosci zeby sie w tym grzebac ani sprzetu w kaZdym razie troche odbiegliscie od pytania :tongue4:[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 23:29_________________________________________________a jak z ta turbina awx u Ciebie jakis przyrost mocy byl? masz same turbo zmienione czy jakies inne graty tez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie turbo conajwyzej notlaufy będziesz miał :kox: a przyrosty to będą po sofcie dopiero ale też nie za duze w porównaniu do softu na starej turbawce max z 10km wiecej będzie

Moc nie powstaje z powietrza tylko z paliwa :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe o takim sposobie nie slyszalem a jak turbawka nie wytrzyma? troche mi sie to ryzykowne wydaje a samemu nie mam jak ani umiejetnosci zeby sie w tym grzebac ani sprzetu w kaZdym razie troche odbiegliscie od pytania :tongue4:[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 23:29_________________________________________________a jak z ta turbina awx u Ciebie jakis przyrost mocy byl? masz same turbo zmienione czy jakies inne graty tez?

Jak ma nie wytrzymac? Ja mam zadane 2525mbar i wytrzymywała na relaxie - czasami dziennie łapałem z 15 notlaufów :kox: az w koncu map ją przestał ograniczać i jest kox

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe o takim sposobie nie slyszalem a jak turbawka nie wytrzyma? troche mi sie to ryzykowne wydaje a samemu nie mam jak ani umiejetnosci zeby sie w tym grzebac ani sprzetu w kaZdym razie troche odbiegliscie od pytania :tongue4:[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 23:29_________________________________________________a jak z ta turbina awx u Ciebie jakis przyrost mocy byl? masz same turbo zmienione czy jakies inne graty tez?

Jak ma nie wytrzymac? Ja mam zadane 2525mbar i wytrzymywała na relaxie - czasami dziennie łapałem z 15 notlaufów :kox: az w koncu map ją przestał ograniczać i jest kox

a jak zmieniłes map to robiłes korekte :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, korekty to nie wymagało. Po prostu map mierzy troche wiecej, że te zadane 2525 daje rade i nie zbija ciśnienia. Dymku z tyłu troszke jest przy gwałtownym depnieciu co swiadczy o tym ze stosunek w mieszance jest okay. Moglem miec 2500 na starym mapie (trzeba by było robic korekte), i pewnie by nie przewalała, ale chciałem żeby ładnie gwizdała na ciut wiekszym doladowaniu co też czyni na potęgę :naughty:

Jedyne co jeszcze jest wymagane to hamownia...i ostateczny efekt na papierze, bo doprowadziwszy do stanu gdzie wszystko mechanicznie jest sprawne zauważyłem ze wcale tak źle nie jeździ i zdecydowałem ze nie bede sie pchał juz w pompy 11tki, itp.

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...