Armi Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Panowie mam następujący problem, Auto stoi na biegu jałowym, wciskam pedał gazu - w okolicach 2 tysięcy obrotów czuć tak jakby uderzenie (jedno telepnięcie), później już jest ok. Po 2-3 próbach czuć mocny zapach spalin w środku (mimo zamkniętych okien). W czasie jazdy "uderzenie" jest praktycznie nie wyczuwalne. Dodatkowo, w czasie przyśpieszania i schodzenia z obrotów słychać dziwne gwizdy (jak karetka pogotowia w oddali). A po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów wydech wydaje z siebie metaliczne dźwięki. Wtryski, nastawnik raczej nie - zmieniane i ustawiane pod koniec kwietnia w Nadarzynie (jeszcze na gwarancji) Dwumas sprawdzany niecały miesiąc temu (zmieniałem sprzęgło na mocniejsze od awx) - wątpię, żeby się posypał bo powiedziałem mechanikowi, że będzie zwiększona moc i jeśli widzi jakieś problemy to zamówię nowe koło zamachowe. Powiedział, że dwumas jest w bardzo dobrym stanie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to plecionka lub poduszki do wymiany
ispee Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Jeżeli na vagu niema żadnych błedów, to ja bym chyba zaczął od dokładnego obejrzenia plecionki jeżeli mowisz że czuć spaliny w aucie...
Armi Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Błędy na vagu to 519 (wina braku programu). Sam już nie wiem co to może być. Sprawdziłem plecionkę, wibracje delikatnie mniejsze. Zrobię downpipe, więc przy okazji wymienię plecionkę. Obecnie nie mam katalizatora ale puszka została.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się