f1mlody 0 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 witam jak w temacie potrzebuje kupic dwa amortyzatory do gwintu i nie wiem czy mozna jak ktos by wiedzial to pisac lub jakies linki do ogłoszen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 wątpie żeby dało się kupić osobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 na allegro jest gwint za 180zl kw inox przod koles pisze ok tyl do regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 na allegro jest gwint za 180zl kw inox przod koles pisze ok tyl do regeneracji mozesz rzucic jakims linkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 no wlasnie przeszukalem,rano byl jeszcze ale aukcja na kilka godzin widocznie juz sie skonczyla trzeba czekac na ponowne wystawienie,lub poprostu ktos kupil....sprezyny byly dosc dosc,a amory koles napisal ze przod ok a tyl wylane...cenka byla 180zl wiec pewnie ktos lyknal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 no ja kupiłem zeszłym tygodniu gwint tzn gosciu chciał sprzedac same sprezyny a amory gratis i wszystkie sprawne ale jak sie teraz okazało to jeden jest krutszy od drugiego ok 1cm ale ontwierdzi ze auto tak z niemiec przyprowadził i tak jezdziło cena nie duza bo 150 zł ale nie wiem czy je teraz zakładac jak ktos tak w niemczech jezdził to moze bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 ja bym to zalozyl i zobaczyl jak to wyglada po zmatowaniu sprawa dziwna,ale ja jezdzilem ten sezon na AP gwincie i zeby tyl byl rowno stronami to z lewej mialem gwint skrecony na 22 zwoju a z prawej na 28zwoju....sprezyny i amorki jednej firmy ......i co co chodzi :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 ja bym to zalozyl i zobaczyl jak to wyglada po zmatowaniu sprawa dziwna,ale ja jezdzilem ten sezon na AP gwincie i zeby tyl byl rowno stronami to z lewej mialem gwint skrecony na 22 zwoju a z prawej na 28zwoju....sprezyny i amorki jednej firmy ......i co co chodzi :?: :?: no gosc mi mówił ze moze sprezyna były regulowane bo auto stało prosto chyba załoze i zobacze jak bedziea nie wiesz moze czy na przód te górne talerzyki beda pasowac do sprezyn do gwintu bo sa popekane w miejscach gdzie sie przykreca do tego trójkata co jest z tymi dwoma górnymi wachaczami przy gwincie jest sprezyna na płasko do talerzyka a w ori jest jeszcze guma i niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 ja bym to zalozyl i zobaczyl jak to wyglada po zmatowaniu sprawa dziwna,ale ja jezdzilem ten sezon na AP gwincie i zeby tyl byl rowno stronami to z lewej mialem gwint skrecony na 22 zwoju a z prawej na 28zwoju....sprezyny i amorki jednej firmy ......i co co chodzi :?: :?: miałem tak samo w gwincie supersporta tak po za tematem, jak się jeździło na AP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 ja bym to zalozyl i zobaczyl jak to wyglada po zmatowaniu sprawa dziwna,ale ja jezdzilem ten sezon na AP gwincie i zeby tyl byl rowno stronami to z lewej mialem gwint skrecony na 22 zwoju a z prawej na 28zwoju....sprezyny i amorki jednej firmy ......i co co chodzi :?: :?: no gosc mi mówił ze moze sprezyna były regulowane bo auto stało prosto chyba załoze i zobacze jak bedziea nie wiesz moze czy na przód te górne talerzyki beda pasowac do sprezyn do gwintu bo sa popekane w miejscach gdzie sie przykreca do tego trójkata co jest z tymi dwoma górnymi wahaczami przy gwincie jest sprezyna na płasko do talerzyka a w ori jest jeszcze guma i niewiem tzn.raczej powinno wszystko pasowac,nie dam glowy uciac ale ja przekladalem cala gore z normalnej zawiechy do gwintu i bylo ok,teraz na zime przekladalem znowu na odwrot i po skreceniu ten talerzyk byl pod katem na ori zawieszce ale po skreceniu wszystkiego ulozylo sie [br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 21:25_________________________________________________ ja bym to zalozyl i zobaczyl jak to wyglada po zmatowaniu sprawa dziwna,ale ja jezdzilem ten sezon na AP gwincie i zeby tyl byl rowno stronami to z lewej mialem gwint skrecony na 22 zwoju a z prawej na 28zwoju....sprezyny i amorki jednej firmy ......i co co chodzi :?: :?: miałem tak samo w gwincie supersporta tak po za tematem, jak się jeździło na AP? na AP bardzo dobrze, gwint dopadlem dosc swiezy,w zakretach trzymal wysmienicie,zadnych skrzypien itp....nie bylo totalnego betonu(choc szkoda)w porownaniu z KW byl chyba minimalnie bardziej miekki,AP ma gwinty tez z nierdzewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się