Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Montaż servotronic


MARKOB4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich szukałem na forum i w necie jak podłączyć servotronic i nic nie znalazłem, ktoś się orientuje gdzie te kable idą z maglownicy i jak to później za programować?? wszystkie materiały na końcu opisze i ze zdjęciami dołączę jeśli się uda to podłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z czego masz magiel ???? :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz zamontowac ten szajs w aucie? Po co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam ja zamontowana kupiłem kiedyś jak przekładkę robiłem. ale wspomaganie na niej słabo działa na wolnych obrotach.

jak to g... to lepiej sie opłaca zmienić na oryginalna bez tego badziewiasta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem co napisales, mozesz jasniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam ja zamontowana kupiłem kiedyś jak przekładkę robiłem. ale wspomaganie na niej słabo działa na wolnych obrotach.

...

Myślę że wcale Ci to wspomaganie nie działa. Gdyż jeśli nie dochodzi impuls

elektryczny do elektrozaworu servotronic to jest on ciągle zamknięty i blokuje przepływ

płynu układu wspomagania do maglownicy. Zasilenie elektrozaworu stałym napięciem

też nie wiele daje.

... jak podłączyć servotronic i nic nie znalazłem, ktoś się orientuje gdzie te kable idą z maglownicy i jak to później za programować?? ...

ECU zarządza pracą servotronic, tak więc jeśli komputer w Twoim aucie nie posiada

takiej funkcjonalności to raczej nigdzie tego nie podłączysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak robiłem przekładkę - przekładałem audi z anglika

aha ok dziękuje za informacje

temat będzie otwarty do 20 grudnia później napisze ostateczne wyjaśnienie spróbuje podłączyć napięcie i dam znacz czy coś się zmieniło jak będzie dalej kiepsko wymienię na oryginalna maglownice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy tego qurestwa bym nie załozył

przerabiałem kilka opli astr G na pompe

po zmianie auta pozbywały sie problemów ze spadkiem napiecia

i z ciągle spalającymi sie zarówkami

ogolnie szkoda na to kasy a problemów z tym wiecej niż ze zwykłym układem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...