symek88 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Witam. Czytalem troche watkow o nawiewach ale takie problemu nie udalo mi sie znalesc. Otoz teraz gdy zrobilo sie zimno nawiew mi szwankuje. Wyglada to tak, że jak rano wsiadam do auta nawiew nie chce dzialac, nie wieje na zadnym poziomie ani zadnej tempreaturze. Po jakims dosyc sporym czasie ok 20-30min zaczyna dzialac. Wyglada to tak ze zalapuje dopiero jak sie silnik rozgrzeje, no ale silnik mi sie dogrzewa bardzo szybko (ok 5min) a nawiew i tak zalapuje pozniej. Aha i nie zalacza sie podczas jazdy tylko jak jeszcze raz przekrece kluczki w stacyjce. Pomozcie bo w ta pizgawice nie idzie jezdzic bez ogrzewania Dodam ze wymienilem dzisiaj czujnik temperatury silnika (G62) ale w kwestii nawiewu nic sie nie zmienilo....
czaki22 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 bo tak jest, co ci ma wiac zimnem w "pysk" ? termostat tez wymienic trzeba bylo skoro tak dlugo sie nagrzewa auto, u mnie po 10-15 minutach zaczyna leciec juz dosc cieple powietrze , w 10 minut po odpaleniu i jezdzie zaczyna wiac letnie powietrze,
DarekZuro123 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 A to ja miałem taki sam problem nawiew nie działał ale jak pojezdziłem chwile albo stukłem w dmuchawe to sie włączał okazało sie że szczotki sie wieszają,wymieniłem je i działa.Spróbuj wyjąć filtr kabinowy i ruszyć wiatrak srubokrętem moze sie ruszy(tylko to nie pasuje że piszesz że zaczyna działać po ponownym przekręceniu kluczyka);/
maciekpolanica Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 W B6 jest silnik bezszczotkowy!!!
symek88 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 bo tak jest, co ci ma wiac zimnem w "pysk" ? termostat tez wymienic trzeba bylo skoro tak dlugo sie nagrzewa auto, u mnie po 10-15 minutach zaczyna leciec juz dosc cieple powietrze , w 10 minut po odpaleniu i jezdzie zaczyna wiac letnie powietrze, Hmm 5 min na rozgrzanie silnika to duzo i trzeba wyminiac termostat.....? To co jest tak ze jak jest zimno to mi sie wogole nawiew nie wlaczy? nawet z zimnym powietrzem? A to ja miałem taki sam problem nawiew nie działał ale jak pojezdziłem chwile albo stukłem w dmuchawe to sie włączał okazało sie że szczotki sie wieszają,wymieniłem je i działa.Spróbuj wyjąć filtr kabinowy i ruszyć wiatrak srubokrętem moze sie ruszy(tylko to nie pasuje że piszesz że zaczyna działać po ponownym przekręceniu kluczyka);/ No wlasnie tez probowalem walnac w dmuchawe ale nie zalaczal sie tylko jak zgasilem auto i jeszcze raz przekrecilem kluczyki. Sprobuje zrobic tak jak mowisz ruszyc ten wiatrak srubokretem moze cos sie zacina
maciekpolanica Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Kuzynka ma teraz ten sam problem. Raz sie wentylator zalacza i dziala normalnie, a raz nie dziala wcale:( Wyciagalem juz wentylator (myslalem ze to szczotki sie wieszaja) ale okazalo sie ze jest bezszczotkowy. Podlaczajac Vag-a byl blad 1273 Silnik dmuchawy-V2 przerwa lub zwarcie do plusa Pokrecilem recznie wiatrakiem i podlaczylem silnik pod wtyczke i dzialal. Wg mojej teorii silnik ma na którejś lamelce zwarcie i jak sie akurat zatrzyma na niej to wywala ten blad i sie nie zalacza. Pod wplywem drgan po jakims czasie juz dziala i tak w kolko.... Najlepszym rozwiazaniem byloby przelozyc wentylator z mojego autka i zobaczyc czy bedzie sie to powtarzalo:) Ma ktos jakies ciekawsze rozwiazanie tego problemu
symek88 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Podlaczylem z kolega auto pod vaga i takie bledy pokazaly w klimatroniku 6 DTC's Found: 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00716 - Recirculation Flap Motor (V113) 41-00 - Blocked or No Voltage 00735 - Recirculation Flap Motor Position Sensor (G143) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01273 - Fresh Air Blower (V2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01273 - Fresh Air Blower (V2) 29-10 - Short to Ground - Intermittent Tego sie nie da skasowac 00735 - Recirculation Flap Motor Position Sensor (G143) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed -Co to jest i jak sie do tego dostac? -Czy to moze byc przyczyna niedzialajacego nawiewu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się