Skocz do zawartości

DarekZuro123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DarekZuro123

Osiągnięcia DarekZuro123

0

Reputacja

  1. szkoda tylko ze nie wiem jaki kąt miałem przed problemem czy to faktycznie jego wina. Problem w tym ze będę dopiero na święta mial mozliwosc ustawienia tego kata,aż się obawiam jak bedzie zapalal jak mrozy przyjdą. Z tego co wiem to w grupie 005 jest podana aktualna dawka rozruchowa, powiecie mi jaka ma być np przy nagrzanym silniku 90st? I czy da sie jakoś sprawdzić czy porostu ecu wysyła prawidłowe "rozkazy: do pompy?
  2. Witam. Czy jeżeli mam kąt wtrysku 22 to moge miec przez to problemy z odpalaniem? Otóż autko palilo jak ideal i cos sie stalo w ciagu 2dni i 500km ze musi dlugo krecic zanim zapali, i to czy silnik cieply czy zimny. Moc motora i spalanie nic sie nie zmienilo Przeczytałem juz chyba wsztstko na forum i nie wiem co jest grane jedyne co sie mi sprawdzilo to to, ze jak przy cieplym poleje glowice zimna woda to lepiej zapala(ale to chyba dziala jak jest problem z odpalaniem cieplego silnika) Filtr paliwa zmieniony, wtryski sprawdzone i dobre.Nie wiem juz co grane jest.
  3. Witam;)Posiadam oprogrowanie Vag-Com 409-1 w wersii nie pełnej,I poprostu nie mam wszystkich funkcji takich jak przykładowo grupa w silniku 000 czy nie moge zrobić logów na basic settings. Nie wiem czy tak to ma być czy może ja mam coś nie tak? I jeszcze jedno pytanie czy jest jaka możliwość skąbinowania bezpłatnie pełnej wersii Vag-a moze być wersia 311.Prosze o pomoc
  4. A mi co jaki mróz był i jak mocno dmuchawa włączona to nic sie nie dzieje;)Nagrzewa sie do90 około 10km i poźniej trzyma te 90 nawet na wielkim mrozie i wolnych obrotach;)
  5. Witam mam pytanie czy w aucie nie wyposażonym fabrycznie w przednie światła przeciwmgielne istnieje okablowanie montowane seryjnie?
  6. A to ja miałem taki sam problem nawiew nie działał ale jak pojezdziłem chwile albo stukłem w dmuchawe to sie włączał okazało sie że szczotki sie wieszają,wymieniłem je i działa.Spróbuj wyjąć filtr kabinowy i ruszyć wiatrak srubokrętem moze sie ruszy(tylko to nie pasuje że piszesz że zaczyna działać po ponownym przekręceniu kluczyka);/
  7. Panowie a powiedzcie mi czy przy wymianie swiec(mam 2 walniete)bedzie sie lal plyn chlodniczy?
  8. Wyciągał po kolei bezpieczniki i sprawdzaj, będziesz bliżej problemu;)
  9. Być możę N75 cały czas jest otwarty i reguluje kierownice z tego co wiem to powinno to byc cos przy ponad 3000 obr.w ten skutek powstaje niedoladowanie i wlacza sie awaryjny.Jak jest wąż odpiety to kierownice pozostaja neutralnie i nie powinno byc problemow do jakic 140km na 5biegu no nie wiem tak mysle...
  10. Właśnie wyczytałem że tak jest.Poczekam na plusową i sprawdzę.
  11. Witam. Mam problem mianowicie nie wlacza sie mi klima, jest co prawda 0 stopni i nie potrzeba jej jak narazie ale nie wiem co sie stalo na klimatroniku wyskakuje:06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 co moze byc przyczyna?Prosze o pomoc;)
  12. Kolego odepnij weżyka i wtrysni mu strzykawka paliwa do filtra :)Moze powietrze samo wygoni z papy
  13. Nie działa mi ustawianie lusterek bezpiecznik wporzo. Moze być jakaś prosta przyczyna tego czy jednak trzeba sie wziąś za sprawdzenie silniczków czy rozbieranie drzwi?
  14. W 80% po odpaleniu motora wlacza sie klima niezależnie od temperatury zewnetrznej;/ I problem w tym ze nie zawsze moge ja wylaczyc;/ Czasami nie dziala przycisk od klimy jak i minus od nawiewu i od temperatury;/ Czasem wszystko jest ok a czasem jest to naprawde Wie ktos co tu jest grane?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...