Misior 0 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Witam. Zastanawiam sie nad zalozeniem filtra stozkowego pipercrossa tylko niewiem co zrobic z czujnikami oraz z modulem zaplonowym. Ma ktos u siebie zalozony stozek w tym silniku zeby pokazac fotke jak to wyglada? I prosze nie pisac ze juz bylo bo mi chodzi o jakies zdjecie lub opis rozwiazania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunio 2 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 musialbys zrobic od razu dolot bo innego wyjscia nie widze. modul musi byc chlodzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior 0 Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Mam juz zamowiony TIP samco tylko caly czas sie zastanawiam czy jest wogole sens. co to za kabelek wchodzi od góry do puszki przez to gumowe kółko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunio 2 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saintadamus 0 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 właśnie gdzie można dostać do AEB storzek z całym dolotem kompletnym tak żeby miało to ręce i nogi i coś dawało poza lepszym samopoczuciem bo jakoś nie miałem szczęścia i czy przypadkiem wkładka fitra nie jest w tym silniku lepszym rozwiązaniem ?? bo coś mi sie o uszy obiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunio 2 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 wkladka nic ci nie da (czytaj 0KM 0Nm) a moze zaszkodzic przeplywce. Sa chyba dedykowane zestawy K&N do 1.8T. Najlepsze byloby Carbonio ale to koszt ok 800zl i trzeba sciagac z USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Odradzam stożki. Jeżeli planujesz moc +300KM to tak. Ale jak mniej to wykły, seryjny filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-KASTA 0 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A to niby Poziek czemu?Nic niedają,czy są "niezdrowe" dla aparaturki?Pytam bo sam sie właśnie zastanawiam nad stożkiem dedykowanym do mojej B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunio 2 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 stozek ma jakis olej czy cos takiego a ta wlasnie substancja szkodzi przeplywce. To samo jest ze sportowymi wkladkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 do 1.8T tylko stożkopodobne filtry pipercrossa z gąbki. Nic co jest nasczane olejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior 0 Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 A te jak wiadomo nic nie dają, co zostało nawet poparte wykresem z hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-KASTA 0 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Z jednej strony do bani a z drugiej-pare złotych zaoszczędzonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 reasumując: trzymajcie się seryjnej puszki jeżeli nie przekraczacie 300 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi