bulowski 0 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 witam sparwa wyglada tak przy załączaniu sie turbiny czuć dziwny przeskok hmm.. dawniej tego nie odczuwałem, jak się ma styl jazdy do tego, może podzielicie sie swoimi doświadczeniami, kiedy zmieniać bieg czy krecic go wysoko jak juz jest włączona turbina czy zmiana biegu powinna odbywac sie ponizej 2 tys obrotow? hmm/.\.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabuk123 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 WITAM JAKIE OBROTY MASZ NA WOLNYCH OPBROTACH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 witam sparwa wyglada tak przy załączaniu sie turbiny czuć dziwny przeskok hmm.. dawniej tego nie odczuwałem, jak się ma styl jazdy do tego, może podzielicie sie swoimi doświadczeniami, kiedy zmieniać bieg czy krecic go wysoko jak juz jest włączona turbina czy zmiana biegu powinna odbywac sie ponizej 2 tys obrotow? hmm/.\.. Turbina działa cały czas coś masz nie tak zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabuk123 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Mam ok 900 obr takie same na zimnym jak i ciepłym czy przy tym silniku tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1980 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 a czy zmiana biegu powinna odbywac sie ponizej 2 tys obrotow ja zawsze "dokręcam" go do 3 i wtedy zmiana biegu jesli chce pojechać bardziej "agresywnie" to w porywach do 4 i turbo się nie załącza, cały czas chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltoro3 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 a czy zmiana biegu powinna odbywac sie ponizej 2 tys obrotow ja zawsze "dokręcam" go do 3 i wtedy zmiana biegu A czy takie dokręcanie w ruchu miejskim ma jakikolwiek sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 hmm czuje ze kolega sie nabija ;p :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g_egorz 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Mam ok 900 obr takie same na zimnym jak i ciepłym czy przy tym silniku tak ma być .. 882 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1980 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 hmm czuje ze kolega sie nabija ;p :gwizdanie: żartowałem oczywiście 3 to w lekkiej trasie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się