Cin Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam kolega ma problem z silnikiem. Po odpaleniu strasznie telepie nim chodzi strasznie głośno, brak mocy. Sprawdzane vagiem i 0 błędów. Teraz pytanie jak można sprawdzić bez zdejmowania głowicy, przypuszczeń jest kilka może któreś wyeliminujecie.: - Przeskoczony rozrząd - Uszkodzona pompa - Uszkodzone zawory - I to najgorsze rozwalony tłok. Pozdrawiam
Pretor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Od początku. Wcześniej były jakieś objawy, czy silnik chodził dobrze i nagle rano po odpaleniu silnik chodzi jak opisałeś? Chodzi tak zaraz po odpaleniu czy cały czas? Chodzi o zimny czy ciepły silnik? Przy odpaleniu było słychać coś niepokojącego?
Cin Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Chodzi cały czas tak od razu po odpaleniu, oczywiste na zimny bo szkoda mi aby go rozgrzewać w takim stanie. Stało to sie nie wiem do końca ponieważ kobiecie dał auto.
paput Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Chodzi cały czas tak od razu po odpaleniu, oczywiste na zimny bo szkoda mi aby go rozgrzewać w takim stanie. Stało to sie nie wiem do końca ponieważ kobiecie dał auto. powinien trochę pochodzić i może mu przejdzie. Jak długo stał to na początku może telepać trochę silnikiem. Sprawdź na początek filtr paliwa i świece może w ogóle nie zagrzewają cylindrów
Cin Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Wątpię ponieważ naprawdę chodzi jak traktor, tak jakby nie chodziły 1-2 cylindry.
paput Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Wątpię ponieważ naprawdę chodzi jak traktor, tak jakby nie chodziły 1-2 cylindry. no właśnie bo nie są zagrzane jak motor złapie temperaturę to powinny wszystkie zacząć chodzić
Cin Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 a dlaczego miał by zacząć pracować poprawnie?? Jak pompa nie daje ropy na cylinder to nie zacznie pracować albo jak jest przestawiony rozrząd to tez nic to nie da??
paput Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 a dlaczego miał by zacząć pracować poprawnie?? Jak pompa nie daje ropy na cylinder to nie zacznie pracować albo jak jest przestawiony rozrząd to tez nic to nie da?? a dlaczego miałby oda razu się rozrząd przestawić? do tego trzeba ostrego szarpnięcia i skąd wiesz że pompa nie daje ropy na cylinder??? Poluzuj przewody od każdego z cylindrów po kolei i niech ktoś kręci rozrusznikiem w tym czasie jak będzie leciała ropka to znaczy że na dany cylinder podaje. Tak się robi przy odpowietrzaniu układu
krystian09 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Nie chce Cie martwić kolego, ale znajomy mial identyczne objawy w swoim afn, u niego to nastąpiło po bardzo mocnej jezdzie, rzucalo calym silnikiem na wolnych obrotach, dopiero po przekroczeniu 3 tyś ustepowalo. Okazalo się ze 2 tłoki pękły. Fakt faktem że silnik nie miał lekko w jego rekach, katowany na każdym kroku czy zimny czy ciepły.
Cin Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Tez to przypuszczamy w najgorszym wypadku. Kwestia czy w razie takiej awarii lepiej robić silnik ( na części mam zniżki) czy szukać nowego?? W przypadku pęknięcia tłoków ciśnienie nie powinno dostawać się do komory silnika i jak się odkręci korek wlewowy oleju to tamtędy się wydostawać??
leniwiec Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Najlepiej diagnozować metodą dedukcji. - Sprawdzić świece żarowe czy sprawne - sprawdzić ustawienia znaków rozrządu (chwilka roboty, a jedna opcja może zostać wykluczona) - jesli masz możliwość to pożyczyć manometr do spr kompresji (wszystko tutaj może sie wyjaśnić) - do d*py ropka (może jakiś "szlam" został zalany :gwizdanie:) - no i tak jak piszą inni pompa, wtryski itd[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 19:59_________________________________________________A najlepiej podpiąć na chwile VAG-a jeśli nie chcesz aby długo pracował w takim stanie - Prawde Ci powie.. i nie będzie trzeba wróżyć z fusów
Cin Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 A najlepiej podpiąć na chwile VAG-a jeśli nie chcesz aby długo pracował w takim stanie - Prawde Ci powie.. i nie będzie trzeba wróżyć z fusów A możesz rozszerzy to z tym Vagiem co mogę zrobić i gdzie sprawdzić??
leniwiec Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 najlepiej będzie jak poczytasz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 bo za dużo by pisać co i jak Po podpięciu na chwile na biegu jałowym mozna dowiedzieć się np: o kące wtrysku, stanie wtryskiwaczy ( czy wszystkie pracują i jakie mają korekcje) i wiele innych rzeczy
Pretor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Nie przekreślaj od razu tego silnika sprawdź to co koledzy napisali, czyli: czy nie jest zapowietrzony układ paliwowy, czy nie jest przestawiony rozrząd i VAGiem korekcje, dawka, kąt wtrysku. Przy pękniętym tłoku powinno mocno dmuchać jak wyciągniesz bagnet oleju. Kolega miał kiedyś pęknięty tłok w innym aucie i po odpaleniu wręcz wypychało mu bagnet. Sprawdź na początek to co napisałem.
Cin Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 To tak ciśnienia w układzie olejowym nie ma. Uszkodzone były wężyki od powrotu i zostały wymienione ( oczywiście to nic nie pomogło). Sprawdziłem pompa daje na każdy wtrysk. Zrobiłem rzuty z vaga wiem ze temperatura pracy nie jest odpowiednia ale nie mam serca kazać mu tak chodzić aby sie nagrzał. Cos ciekawego widzicie.
mech15 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 To tak ciśnienia w układzie olejowym nie ma. kto ci to sprawdzał?
Cin Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 chodziło mi o ciśnienie w przypadku uszkodzonego tłoka.
jaras231 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 a co z tymi świecami?? sprawdziłeś??
Cin Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 A co maja świecę pali prawie na dotyk. Nierówno pracuje i jedynie do 3 tys sie kreci i nie ma mocy.
arkadjoz Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Masz przyspieszony kąt początku wtrysku i sporą dawkę paliwa. Wyreguluj to zajrzyj tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się