Flyer 4 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Panowie, mam generalnie problem z kołami - bija mi przy duzym predkosciach [felgi proste, opony mooooze troche dohamowane, nie wiem]. zastanawiam sie, czy to nie wina pierscieni centrujacych, ktore mam z jakiegos tworzywa a'la plastyk - moga one pod wplywem minusowych temperatur sie "zwezac" ? jak zakladalem kola w Pazdzierniku nie mialem takiego problemu + te pierscienie nie byly zbyt precyzyjne, jedne wchodzily idealnie na piaste z felga, a na 1 kole byl np. luz delikatny. zmiana na alumioniowe ma sens? bedzie lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Najlepiej zapodać pierścienie stalowe wgniatane w felgę jest to super sprawa ale czy tu pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajan 0 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Raczej to nie wina pierścieni, te z tworzywa są dobre, a to ze jedne wchodziły łatwo a drugie na ścisk, to wina najczęściej brudnej piasty. Koła były wyważane w październiku, może podgiołeś felgę, sprawdzałeś, że są idealnie proste? Opony mogą byc delikatnie wyschodkowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 ja uzywam tylko pierscieni plastikowych/teflonowych i nigdy nie mialem z nimi problemu, aluminiowe odradzam bo sie zapiekaja i nie mozna ich pozniej zdjac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Raczej to nie wina pierścieni, te z tworzywa są dobre, a to ze jedne wchodziły łatwo a drugie na ścisk, to wina najczęściej brudnej piasty. Koła były wyważane w październiku, może podgiołeś felgę, sprawdzałeś, że są idealnie proste? Opony mogą byc delikatnie wyschodkowane. generalnie wibracje czuje na kierownicy - czyli jest jakis problem z przodu... jedna felga ostatnio prostowana, druga raczej prosta - nie zaliczylem zadnej dziury. problem zaczal sie w momencie jak przyszla zima... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajan 0 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ale piszesz, że biją przy dużych prędkościach, czyli? Moim zdaniem to wina felg. Jak zmieniałem opony na zimowe to jedna felga przy wyważaniu ewidentnie była delikatnie krzywa i też mam drgania na kierownicy przy 120-140 a potem ustają. Weź poprawkę, że felga prostowana nigdy nie będzie idealnie prosta, albo nie do końca ktoś ją dobrze wyprostował. Jeżdżąc po naszych polskich drogach co chwile wpada się w dziurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesia 0 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Wyważ wszystkie koła bezpośrednio na samochodzie, sprawdź czy po prostu lodu nie masz na felgach od środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Nie no, Panowie, az takim laikiem nie jestem Felgi same sie nie pokrzywily - ale to tez sprawdze jak bede zmienial pierscienie. Lodu nie ma - mam garaz. Przeszedlem w tym aucie juz chyba 8 kompletów felg, niektore byly prostsze, inne mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się