Skocz do zawartości

rajan

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rajan

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rajan

0

Reputacja

  1. Po pierwsze widełki w przednim amortyzatorze w A4 B6 ją węższe niż z passata czy a4 b5, a jakbyś włożył tylne sprężyny to audi by Ci mocno usiadło. kolega kombinował z tyłem ale wszystkie ja jakieś krótkie
  2. To masz chyba te twardsze -20mm
  3. Przeszły mi takie przez ręce, pękają w oczach, lubią pękać przy prostowaniu
  4. Fajnie leży, ja bym tu widział jakąś 19"
  5. Przez pierwsze 3 edycje była pogoda jak malowana, nie może być tak zawsze :> Z lampami fajnie by wyglądało, jak by same odbłyski były żółte. Ale trzeba rozklejać. ale efekt dobry. Ale tak też jest git. http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=304398
  6. Ciężko kupić coś świeżego, czego jeszcze nie było. Ja bym szukał czegoś innego, alpharty mi się w b5 nie widzą, lambo jeszcze dają rade, ale rozumiem, że repliki, bo w ory tył chyba 11", więc w ośce będzie ciężko. Mi się podobają BBS GT ale prajs już konkretny. Albo BBS Super RS jak na tej czerwonej B6 z eventu.
  7. Widziałem na "advencie" fajnie się prezentuje. Podoba mi się :> Myślałeś nad jakimiś innymi kołami?
  8. Działa i przestała, nawet sprawdzałem ory płytki. Spróbuje laser wyczyścic. może coś pomoże. Dzięki
  9. Witam, mam zmieniarkę concert I, jak się ją podłączy normalnie zaczyna działa, przeszukuje płyty. I po chwili wyskakuje błąd w radiu CD ERROR. W czym może byc problem? Zmieniarka jest z innego audi niż radio, czy to może miec związek?
  10. Coś mi piszczy/skrzypi podczas jazdy z tyłu, to mogą być wahacze? Albo bida piszczy
  11. A komu by się chciało wyjmowac zawias żeby odboje zmienic, odbój jakikolwiek żeby tylko był miniumu z 2cm, żeby amora nie dobijało do końca bo to nie zdrowo. Helpery to takie krótkie sprężyny "wspomagające" jak masz spuszczony gwint w dół to helper się rozciąga i wtedy sprężyna nie lata luzem i tyle. Ale on działa tak naprawdę tylko wtedy jak podnosisz auto na podnośniku, bo skakac furą nie będziesz :> Ale nie w każdym gwińcie jest.
  12. Jak masz helpery możesz je wywalić, odrazy usiądzie o 2 cm, a co do odboi, mozna zawsze je stuningowac nożem :> Tyle ze jak chcesz położyć jeszcze tył to przód też w dół daj, bo motorówa już się zrobiła.
  13. Powinno byc na równo z błotnikiem, ale to zależy od zawiasu, czy quattro czy ośka itp. Ale przy dobiciu może przytrze opona, szczególnie jak tył usiądzie od ciężaru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...