RAFAł1.8 Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam właśnie wróciłem po miesięcznej nieobecności z Niemiec. Przed wyjazdem wymieniałem pompę wspomagania. Po wymianie pochodziła trochę, przejechałem sie i przestała wyć. Teraz po powrocie zbiorniczek z płynem jest pusty po uruchomieniu sie napełnił ale niesamowicie buczy. Jeździłem kawałek i nic nie pomogło jak by szarpało kierownica i nie miało płynu w układzie dostatecznie jednak na zbiorniczku jest. Czym to jest spowodowane i czy mam dalej jeździć aż zassie płyn? Czy nie uszkodzi to pompy ? Jeździłem nim koło 5/7 minut po powrocie. Proszę o pomoc. pozdrawiam Rafał. Kolego zmieniłem tytuł posta,dodałem duże litery na początku zdań, poprawiłem interpunkcję, poprawiłęm błędy ortograficzne... - alv
cayenne Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Jeny stylistycznie to się nie popisałeś. Musiałem czytać 3 razy żeby skumać o co biega Wygląda na to,że masz zapowietrzoną pompę. Ktoś zrobił CI to nieumiejętnie. Nawet przy wymianie płynu trzeba odpowietrzyć układ,bo inaczej będzie wyła. Jeśli pojeździłeś trochę na tej wyjącej pompie to nie wróże jej zbyt długiego żywota. Płyn w zbiorniczku powinien być cały czas,bez względu na to,czy silnik jest odpalony,czy nie.
RAFAł1.8 Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Opublikowano 1 Listopada 2007 Dzięki,sorki za błędy ale sie spieszyłem.To w jaki sposób mogę ją odpowietrzyć ????????
cayenne Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 To w jaki sposób mogę ją odpowietrzyć ???????? Najpierw to kup taki sam płyn,jakim masz zalane,żeby dolać,no chyba,że masz.Później na wyłączonym silniku kręć do oporu kierownicą raz w lewo,raz w prawo.Kontroluj stan płynu w zbiorniczku.Nie może dojść do sytuacji,gdy uruchomisz silnik,a w zbiorniczku będzie pusto.
Wesley Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Witam, mam nastepujacy problem, wlasciwie pytanie, dwa dni temu zona powiedziala ze cos "wyje" w silniku domyslilem sie ze moze wspomaganie. ale bylem w pracy i nic nie moglem zrobic...przejechala bez oleju w zbiorniczku wspomagania jakies 20km czy moglo cos sie stac powaznego...dolalem oleju i nie "wyje " nic ale po uzupelnieniu swiezym olejem zmienil kolor na grafitowy z zielonego ( do audi, rzecz jasna) czy ktos moze domyslac sie co moze byc tego przyczyna? czy to ok? dzieki wszystkim za pomysly:)
Gość spedyt Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Wesley wymień cały płyn na świeży. Przyczyną tego że płyn zrobił się brudny jest jazda bez płynu, pompa mogła się lekko zacierać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się