tomek25 2 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam mam takie pytanko .Czy na rozgrzanym silniku dolny waz wychodzacy od chłodnicy ma byc goracy ? I czy w audi a4 sam odpowietrza sie układ chłodzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek75 0 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 cześć; jesli termostat sie odworzy to dolny waz bedzie gorący.ja przy wymianie pompy i płynu rozłaczyłem wąz na podszybiu,odpowietrzyłem i po sprawia.Grzeje aż miło! pozdro Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 cześć; jesli termostat sie odworzy to dolny waz bedzie gorący.ja przy wymianie pompy i płynu rozłaczyłem wąz na podszybiu,odpowietrzyłem i po sprawia.Grzeje aż miło! pozdro Wojtek Na podszyciu ida 2 weze obojetnie ktory rozlaczasz? Jezeli zapowietrzony to czekasz az ujdzie powietrze i poleci plyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas1111 0 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam mam takie pytanko .Czy na rozgrzanym silniku dolny waz wychodzacy od chłodnicy ma byc goracy ? I czy w audi a4 sam odpowietrza sie układ chłodzenia? tomek25 - napisz dokladnie jaki masz problem? Dopóki się termostat nie otworzy a zaczyna przy temp. 87C to ten wąż będzie zimny i silnik pracuje na małym układzie. Poczytaj o wymiane termostatu. Jest tam dużo o odpowietzreniu układu chłodzenia a dokłądnie jak się powinno to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jocker01 0 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Czesc, ja odpowietrzam poprzez nacisk (zngniecenie) obu rur, przy otwartym zbiorniczku wyrownaczym. po tym zabiegu wszystko jest ok! Pozdrawiam Jocker01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrog 1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Wąż wcale nie musi być gorący, temat przerabiałem z kolegą wiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Chodzi mi w czasie jazdy jaki ma byc ten waz dolny?U mnie ten waz jest zimny dopiero jak postoje troche i pogazuje dopiero robi sie cieply- termos w pelni sie otwiera czy to normalne???????A zwracam na to uwage poniewaz niedawno mialem plyn wymieniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrog 1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Kolega wiki miał ten sam dylemat przy wymianie termostatu i ustaliliśmy, sprawdzając na 2 samochodach, źe ten wąż robi się najwyżej ciepły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Na podszyciu ida 2 weze obojetnie ktory rozlaczasz? Jezeli zapowietrzony to czekasz az ujdzie powietrze i poleci plyn? Jeden z nich ma mały otworek do odpowietrzania. Tak jak pisze mrog, przerabiali ten temat dość poważnie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,7034.75.html Czy masz jakieś problemy z temperaturą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 No to spox. jest tak jak powinno . Z temp. raczej brak problemow stoi przed 90 jak zagrzany . Temat uwazam za zamkniety . Pozdro. dla wszystkich maniakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi