Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Prosba o analize logow


gizmex

Rekomendowane odpowiedzi

z gory dziekuje

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 557 C

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

14 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs

15-00 - Please Register/Activate

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-00 - -

00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs

12-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01259 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

17733 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1325 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17734 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1326 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01249 - Shareware Version. To Decode all DTCs

26-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01250 - Shareware Version. To Decode all DTCs

26-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

26-10 - Output Open - Intermittent

01252 - Shareware Version. To Decode all DTCs

26-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

No fault code found.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś to wykasować i zobaczyć co z tego zostanie, a co zniknie ???

Może część z nich, a może wszystkie są stare jakieś i wystarczy je wykasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie probowalem usuwac. A jak wszystkie bledy usune to nic sie nie stanie? I po jakim czasie znowu sprawdzic bledy ?

Chodzi o to, że pewne błędy mogą być w pamięci od bardzo długiego czasu, bo ktoś ich wcześniej nie wykasował i teraz nie mają żadnego znaczenia - dlatego zapisujesz sobie je, a potem kasujesz i patrzysz, które błędy się znowu pojawiają. To co zostanie wklej na forum i wtedy będzie sens tłumaczyć co jest co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasowalem bledy i po przejechaniu 50 km zrobilem jeszcze raz vagowanie.

Czy blad 16518 oznacza sonde lambda do wymiany? czy tez moze tak ma byc jesli jezdze na gazie ?

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 557 C

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 H

Component: A4öA4-KLI

Note: Excessive Comm Errors

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8A0 959 655 C

Component: Airbag V AUDI D00

Coding: 01022

Shop #: WSC 33977

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 033 C

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D02

Coding: 00142

Shop #: WSC 00011

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0WD261192 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 79642

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)

No Activity czyli albo padła sonda całkowicie, albo może jakiś kabelek się przetarł.

Spróbuj zobaczyć co się dzieje z sondą (przeczyść wtyki, obejrzyj dokładnie)

A jak nie pomoże to podejrzewam sonda do wymiany - ale tylko na oryginalną (żadnego badziewia z allegro).

Poza tym log chyba (nie pamiętam dokładnie) 007 - sonda Lambda - pomoże zobaczyć czy wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo oryginalna, albo prawdziwy Bosch - ale nie allegro !

grupy 7,8,9, (10 też ?) : trochę z pamięci piszę....

Mam dokładnie ten sam błąd w benzynie i na dniach będę to robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo oryginalna, albo prawdziwy Bosch - ale nie allegro !

grupy 7,8,9, (10 też ?) : trochę z pamięci piszę....

Mam dokładnie ten sam błąd w benzynie i na dniach będę to robił.

Przemas, NGK robi bardzo dobre sondy lambda - BOSCH przeszedł już do lamusa - odwalają niezłą kichę, nie to co kilka lat temu.

Jak kiedyś miałem Opla to Boschowska sonda szybko padła, a na NGK przejechałem dużo więcej i wiem, że następny właściciel po mnie do tej pory nie zmienił tej sondy (a minęło już sporo czasu).

Uważam, że jak firma robi wycieraczki, lodówki, pralki, elektronarzędzia, części do samochodów i pełno innych rzeczy to nie może być dobra w jednej specjalizacji (tak jak to robi NGK - mają 4 rzeczy w ofercie) - prędzej czy później zaczną jechać na ilość, a opinia pozostanie - tak jak w przypadku BOSCHA, tylko tutaj opinia się już zaczyna sypać.

Mój kolega ma firmę transportową - używał świec (żarowych i zapłonowych), sond lambda i przewodów WN Boscha - ciągle się coś pierdzieliło, zamienił wszystko na NGK i ma spokój i nic się nie dzieje.

Także tutaj w przypadku gizmexa wstawiłbym ori NGK (tylko nie jakieś z allegro) - ja mu załatwię z Inter Carsu jak będzie chciał za mniejszą kwotę niż jest - normalnie kosztuje 400 zł, załatwię mu sporo taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

źle się wyraziłem, NGK również :) ale co do Boscha nie zmienię zdania - i tak w aucie masz sporo badziewi z Boscha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

źle się wyraziłem, NGK również :) ale co do Boscha nie zmienię zdania - i tak w aucie masz sporo badziewi z Boscha :D

Zgadza się, ale na to co masz nie za bardzo jest wpływ.

Poza tym jeżeli coś możesz zmienić to warto to zrobić i w tym przypadku NGK jest to strzał w 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...