ksiadz99 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zaczęły się dziać dziwne rzeczy z moim wspomaganiem - kierownica po skręcie nie chce wracać do pozycji 0, właściwie to w ogóle nie chce wracać, gdybym nie odkręcał jej ręką to samochód kręciłby się w koło. Od czasu do czasu słychać krótkie huczenie jakby zaraz za kierownicą, ale dzisiaj doszło do tego jeszcze bardzo długie huczenie rozpoczynające się po każdym skręcie. Pompa, maglownica? Na co stawiacie?
hubipl9 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Sprawdź skręcając koła w miejscu na maksa w którąś ze stron. Jak przy maksymalnym skręcie huczy wyraźnie głośniej to pompa wspomagania na 99%.
ksiadz99 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 auto mam od miesiaca i za mojej kadencji nic sie z nim nie dzialo
Lukas88 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Moze krzyzak jest za mocno dokrecony dlatego nie wraca to pozycji " 0 "
A-rek Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 ciezko tak stwierdzic nie majac do czynienia z autem na zywo, bo akurat w tym wypadku moze to byc wiele czynnikow: konczaca sie pompa, nieszczelnosc na maglu, moze byly luzy na maglu i poprzedni wlasciciel skrecil za mocno srube na maglu. ubywa ci płynu :?:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się