Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Coś piszczy, trzeszczy przy skręcaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj wróciłem z sylwestra w Poznaniu i zauważyłem że coś okropnie piszczy podczas skręcania kierownicą. Nie za bardzo chciało mi się tam wczoraj zaglądać ale z tego co tam na szybko wydukałem to jest to koło od strony kierowcy - dźwięk jakby gdzieś od spodu. Piski jest nawet przy małym skręcie - dość intensywny.

Jakieś 1,5 tygodnia wcześniej wymieniałem tuleje banana - końcówki było jeszcze ok, chodziły już nie jakoś super sztywno, ale luzów żadnych nie miały, osłonki były całe. Po tym zabiegu pojechałem na zbieżność gdzie auto było również na szarpakach i wszystko wyszło ok. Do wymiany jest jedynie łącznik stabilizatora od strony właśnie kierowcy. Wszystkie tuleje były ok, końcówki nie miały luzu.

Czy to możliwe że któraś z końcówek tak trzeszczy, czy może ten łącznik? [br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 15:22_________________________________________________Co, nikt się nie spotkał z tym problemem? Tak czy siak jutro będę do tego zaglądał, więc pewnie się wyjaśni, ale chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę. Bo piszczy niemiłosierni jak by coś zaraz miało się urwać. Ale tylko piszczy, nie widzę żadnych negatywnych zachowań zawieszenia po za tym piszczeniem.

Opublikowano

niedawno na forum pisał o podobnym przypadku i okazało się , że trzeszczała blacha w okół tarczy

Opublikowano

Też to czytałem. Tyle że tam trzeszczało przy maks skręcie, a u mnie coś trzeszczy nawet przy delikatnym poruszeniu kierownicą i tak zjada mnie ciekawość co to może być. Końcówka banana chyba nie no bo co mogłoby się z nią stać w tak krótkim czasie - w zasadzie z dnia na dzień. Zastanawiam się jeszcze czy nie przyhaczyłem i nie podgiąłem gdzieś podłogi silnika (mam metalową) i to ona tak piszczy, ale dźwięk jest raczej taki jakby gumowy. [br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 18:55_________________________________________________Problem rozwiązany. Siadła końcówka wahacza nośnego. Wahacz poszedł do wymiany.

Opublikowano

niedawno na forum pisał o podobnym przypadku i okazało się , że trzeszczała blacha w około tarczy

hm... u mnie właśnie coś zaczyna piszczeć przy maksymalnym skręcie w kole od strony kierowcy. Jak zmieniałem koła to nic nie zauważyłem aby jakieś gumy itp były sparciałe czy coś w tym stylu. W takim razie będę musiał obejrzeć tą blachę przy hamulcach. Może przy zmianie kół coś niechcą-co "przestawiłem" :confused4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...