Gość oskaritto Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Witajcie!od połowy roku przy odpalaniu słyszę jak pompa paliwa wyje jak zacinający się bendix problem w tym , ze jak orientowalem sie ... powiedzieli mi , ze do mojego silnika nie ma zamiennika i musze wydac 1650zl na nowa :/ moze cos poradzicie ? boje sie ,ze jak gdzies pojade moze sie skonczyc wycieczka laweta :/ z gory dziekuje za odpowiedzi pozdro ----------------------------- z powodu braku odpowiedzi prosze o usuniecie posta
redhotek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 hm chyba jedyna alternatywa to uzywka... no chyba ze mozna taka pompe regenerowac niskim kosztem...?
Gość oskaritto Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 hm chyba jedyna alternatywa to uzywka... no chyba ze mozna taka pompe regenerowac niskim kosztem...? no wlasnie tego nie wiem :/ uzywki raczej do amb nie znajde albo bedzie bardzo ciezko :/
?agi Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 jak tak dosc glosno buczy to jest powoli na wykonczeniu jedynie uzywka
kred Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 raczej wprowadzili cie w błąd. sa zamienniki wymienia sie tylko sam wkład. jak znajde podrzyce ci link bo sam brałem do bfb i podejrzewam że u ciebie jest podobna. koszt około 200 zł. chodzi głównie o cisnienie tłoczenia. dużo jest chinszczyzny które nie daja rady. moja jest czeska. smiga juz rok bez problemu. w servisie moze tyle kosztować ale wepchna ci cały wieniec z pompą. moja rada. wyjmij pompe. może masz zatkane sitko i dlatego tak jęczy. przy okzzji zobaczysz budowe pompy. pod jakim kątem masz krućce i taka samą poszukaj.
Gość oskaritto Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 raczej wprowadzili cie w błąd. sa zamienniki wymienia sie tylko sam wkład. jak znajde podrzyce ci link bo sam brałem do bfb i podejrzewam że u ciebie jest podobna. koszt około 200 zł. chodzi głównie o cisnienie tłoczenia. dużo jest chinszczyzny które nie daja rady. moja jest czeska. smiga juz rok bez problemu. w servisie moze tyle kosztować ale wepchna ci cały wieniec z pompą. moja rada. wyjmij pompe. może masz zatkane sitko i dlatego tak jęczy. przy okzzji zobaczysz budowe pompy. pod jakim kątem masz krućce i taka samą poszukaj. czesc!dzieki za odpowiedz wole nie wyciagac nie majac nowej mam tylko 1 samochod jeszcze mieszkam w nie swoim miescie takze jak sie unieruchomie to bedzie klapa jesli mozesz odszukaj co kupiles do siebie z gory dzieki p.s cisnienie 4 bary chyba tam mam wiec chyba tylko o to chodzi bo nie zrozumialem ich czemu mowia ze do tego akurat nie ma zamiennika :/
kred Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 do mojej terz nie ma zamiennika a jednak znalazłem. chodzi głównie o kształt krócców do przewodów paliwowych czy masz pod kątem czy na pion. dodatkowo lepiej sprawdzić czy masz wsówki czy skręcane + i - to też istotne. spisz nr seryjny i sprawdz w etce lub w necie kształt samej pompki i będziesz wiedział jaką kupić podaj nr całej pompy masz na deklu
Gość oskaritto Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 do mojej terz nie ma zamiennika a jednak znalazłem. chodzi głównie o kształt krócców do przewodów paliwowych czy masz pod kątem czy na pion. dodatkowo lepiej sprawdzić czy masz wsówki czy skręcane + i - to też istotne. spisz nr seryjny i sprawdz w etce lub w necie kształt samej pompki i będziesz wiedział jaką kupić podaj nr całej pompy masz na deklu od dzieki za wskazowki jutro sprawdze za dnia pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się