Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Wymiana kierownicy czteroramiennej na czteroramienną multifunkcyjną


ALBINEK

Rekomendowane odpowiedzi

O teraz to już dużo łatwiej mi pójdzie, dziękuje za pomoc :hi: nie wiem jakie mam kodowanie ale sprawdzę i napisze. W tygodniu odbieram graty do tej kierownicy ale zabiorę się za to w piątek lub sobote, bo w tym tygodniu pracuje od 10-22 :confused4:[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 21:04_________________________________________________Znalazłem dzisiaj trochę czasu i zabrałem się za wymianę kiery . Wszystko poszło bez większych przeszkód . Kiera zamontowana .Steruje radiem tj. zmienia programy ,szuka stacji, zmienia głośność. Mam jednak problem z AIR BAG bo mi się świeci kontrolka oraz ESP. Kodowałem według wskazań jak wyżej. Co mam robić i gdzie szukać bo nie mam pojęcia :no:.Proszę o podpowiedż jak się za to zabrać żeby było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedz sie kawalek autem to kontrolka zgasnie od ESP :wink4: a blad poduszki trzeba skasowac , mam nadzieje ze dobrze wsadziles wtyki :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku Air Bag nie świecił dopiero po jakimś czasie się włączył . Po kilku próbach skasowania błędy wracają i pojawia się taki widok

Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl

Control Module Part Number: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G

Component and/or Version: Airbag 9.41 H10 3230

Software Coding: 0033622

Work Shop Code: WSC 06335 000 00000

VCID: 3B7E35B2453FB6C4

2 Faults Found

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

01587 - Igniter 2 for Airbag; Drivers Side (N250)

001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 11100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blad 0588 wywala na dwa sposoby :confused4:

1) rezystancja za wysoka

2) rezystancja za niska

w twoim przypadku jest zerwana lub uszkodzona tasma poduszki albo brak połączenia w drugim przypadku zwiera do masy :confused4:

Blad 01587 sprawdź taśmę i obie wtyczki od poduszki kierowcy ( lekko porozginaj piny w poduszce, bo czasem nie kontaktują ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj już nie dam rady ale jutro po pracy sprawdzę te kostki co idą do poduszki bo chyba o nie chodzi, chociaż wiem że dobrze weszły. Nie wiem jak sprawdzić taśmę. Może jednak jest uszkodzona :confused4: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tasme moze jest zle zwinieta :disgust: z tego co pamietam to jest chyba 3 obroty z malym hakiem w jedna strone , zdejmij i sprawdz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy mogę teraz jeżdzić ? tak jak jest. W jedną stronę ją zwinąć a w którą czy to obojętne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega od którego ją kupiłem mówi mi że ta taśma jak wchodzi do modułu to ma ponoć z boku jakąś wtyczkę i może jej nie wpiąłem . Jak się temu przyglądałem to nic takiego nie widziałem. Według tego co zobaczyłem to taśma wpina się w moduł bez dodatkowych wtyczek. Czyżbym się mylił ?.ESP zgasło po przejechaniu kilku metrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz zaznaczone gdzie wpina się poduchę.

kiera8ab0.jpg

Jeśli taśmę założyłeś nie ustawioną na środku tylko w pozycji 6.5 obrotu i przekręciłeś kierownicą w tę stronę to po prostu urwałeś taśmę. da się to naprawić ale sam raczej tego nie zrobisz jeśli lutownica jest Ci obca :)

wymontować musisz teraz taśmę i przedzwonić miernikiem prawą wtyczkę tą co na zdjęciu a z drugiej strony tu gdzie podłącza się wiązkę poduszki.

Prosta sprawa.

A czytałeś dokładnie ten temat?

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0;highlight=tempomatu

najlepiej to zrób zdjęcia jakieś taśmy i wtyczki airbaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: Sukces już wszystko jest ok.Faktycznie nie wpiąłem jednej wtyczki do taśmy tej koło modułu na kierownicy jak się siędzi w aucie to jest ona po prawej stronie. Wszystkim serdecznie dziekuję za okazaną mi pomoc :hi:. Zrobię krótki opis w Zrób to sam żeby inni wiedzieli co i jak.Tutaj jest opis

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182168.msg2133806#msg2133806

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...