Izu Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Sprowadzałem moje a4 z padnięta pompą paliwową, załatwiłem pompę po regeneracji w boschu, zmieniłem rozrząd, sprawdzone wałki i reszta Niemiec robił to niedawno. I mam pierwsze pytanie bo wydaje mi sie ze coś jest nie tak silnik kreci się do 3000obr z małym haczykiem i odcina paliwo, czy tak ma być czy to problem z turbiną? Wydaje mi sie ze jak na 150 koni to pozatym ma za mała moc ja zawsze jeździłem benzyniakami wiec może nie mam porównania ale mamy clio 1,2 chyba ma większe przyśpieszenie. Czy turbinę powinno byc jakoś czuć czy słyszeć? Nie pali mi na zimno? znaczy muszę kilka razy kręcić, ale pomaga to ze podczas zapalania 2 razy pod pompuje gazem i odrazu pali.(mój mechanik mówi ze tu jeszcze musi popatrzeć bo trzeba będzie: "lekko kopnąć rozrząd".
Gość spedyt Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Nie pali mi na zimno? znaczy muszę kilka razy kręcić, ale pomaga to ze podczas zapalania 2 razy pod pompuje gazem i odrazu pali.(mój mechanik mówi ze tu jeszcze musi popatrzeć bo trzeba będzie: "lekko kopnąć rozrząd". Tu masz temat o tym odpalaniu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,4397.45.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się