Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] wymiana paska rozrządu


dziuniek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :> mam pytanko zakupiłem niedawno :audi:a4 19tdi rok 96r i mam nie długo wiane paska rozrządu i nie wiem gdzie uderzyć czy do ASO AUDI na wymianę czy do serwisu innej np bosch jestem zielony w takich sprawach . jaka cena jest w aso audi wymiana paska rorzodu full komplet :mysli: pozdrawiam :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby pojechać do jakiegoś dobrego mechanika. Różnie to bywa z serwisami.

A co do cen myślę ze w okolicach 800 zł powinieneś się zamknąć z wymianą. Poszukaj na forum o wymianie rozrządu, było już kilka takich tematów.

Ja osobiście mogę polecić mechanika z Legnicy. Ale wątpie, żebyś chciał oddać auto aż tutaj do naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO zapłacisz fortunę.

A kto Ci będzie robił to nie wiadomo - może uczeń, i nie masz gwarancji, że zrobi Ci dobrze.

Najlepiej to jest znaleźć kogoś zaufanego i jeszcze polecanego p;rzez kogoś z klubu.

Ja jestem umówiony na wymianę rozrządu + sprawdzenie zaworu RGB + wymiana termostatu + wymiana dźwigni wycieraczek za dobra kasę.

Namiar na fachowca dostałem od Klubowicza i wiem, że wszystko będzie OK!

Klubowicz nie wpuszcza nikogo w maliny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w serwise robota kosztuje (przynajmniej aso koszalin ktorego niepolecam)560zl +komplet rozrzadu(napinacz,rolka prowadzaca,pasek)do AFN-a to dodatkowe 420 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :> mam pytanko zakupiłem niedawno :audi:a4 19tdi rok 96r i mam nie długo wiane paska rozrządu i nie wiem gdzie uderzyć czy do ASO AUDI na wymianę czy do serwisu innej np bosch jestem zielony w takich sprawach . jaka cena jest w aso audi wymiana paska rorzodu full komplet :mysli: pozdrawiam :th:

To nie jest wymiana paska rozrządu tylko wymiana rozrządu - pamiętaj żeby ten kto to będzie wykonywał zrobił to dobrze.

Podstawa to wymienić wszystkie rolki, pasek, pompę wody, płyn chłodniczy i być może przy okazji termostat, bo to niewielki koszt, a ważny element w silniku.

Warsztat dobrze żeby wiedział jak złożyć to wszystko i ładnie ustawić (chodzi m.in. o kąt wtrysku). Muszą podłączyć się komputerem przy ustawianiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ja za wymianę rozrządu zapłaciłem łącznie 360 zł, 210 zł części (pasek gates, rolki skfu, najlepsze na rynku, częsci załatwiał mi kumpel, który pracuje w Focie więc wyszło taniej), 150zl robocizna. Jedyna wada to długi czas wymiany, cały przód trzeba ściągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje wam za wskazówki nie będę korzystał z aso audi czuje że mnie naciągną skorzystam chyba z serwisu bosch . :a4fan: znam szefa tego warsztatu jest tego samego miasteczka co ja wymienię na wszelki wypadek termostat i pompę wodna chyba koszty będą większe trochę ale mam później mieć jakieś przygody to wole mieć spokój dzięki :th: :audi: pozdrawiam :quattro: :oklaski: :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ja za wymianę rozrządu zapłaciłem łącznie 360 zł, 210 zł części (pasek gates, rolki skfu, najlepsze na rynku, częsci załatwiał mi kumpel, który pracuje w Focie więc wyszło taniej), 150zl robocizna. Jedyna wada to długi czas wymiany, cały przód trzeba ściągać.

Jednak pasek polecałbym CONTITECH.

A masz dobrze ustawiony kąt wtrysku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ja za wymianę rozrządu zapłaciłem łącznie 360 zł, 210 zł części (pasek gates, rolki skfu, najlepsze na rynku, częsci załatwiał mi kumpel, który pracuje w Focie więc wyszło taniej), 150zl robocizna. Jedyna wada to długi czas wymiany, cały przód trzeba ściągać.

210 zł -zadna rewelacja - tyle to na allegro chodza tzw.komplety ... :naughty:

:shocked: 150 zł za robocizne .... to fakt bardzo tanio.

a co z pompa wody,kolem na wale,sruba,simeringami,paskami microV, ustawieniem kata wtrysku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a co katem wtrysku jest ok spalanie ma małe 5,0 - 7.0 litrów jest wszystko ok ... chyba :mysli: nie znam sie tak za bardzo na silniku tdi to mój pierwszy ropniak wcześniej miałem benzynę a co do rozrządu to jakiej firmy kupić komplet rozrządu z pompa byście mi polecali :mysli::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a co katem wtrysku jest ok spalanie ma małe 5,0 - 7.0 litrów jest wszystko ok ... chyba :mysli: nie znam sie tak za bardzo na silniku tdi to mój pierwszy ropniak wcześniej miałem benzynę a co do rozrządu to jakiej firmy kupić komplet rozrządu z pompa byście mi polecali :mysli::hi:

Z kątem może być różnie - trzeba by sprawdzić w VAGu.

Jeżeli chodzi o rozrząd to albo ORI, albo np: paski contitecha, rolki, napinacze, pompa wody itp SKF. Ogólnie nie kupuj byle czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem caly komplet SKF-a, po firmowych zniżkach, czekam na wymiane do poniedzialku w ASO chcieli mnie skasowac na 800zl. jak mowil tomash77 150zl az mi sie niechce wierzyc ze tak malo bo naprawde jest tam od groma roboty i jedna srubka od zderzaka (jak ktos to rozbieral to wie o co chodzi) nad ktora trzeba sie naprawde nameczyc. cena wymiany u mechanika ok 300-350zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :)

dzwoniłem do serwisu bosch wymiana rozrzodu w :a4fan:komplet z robota i ustawieniami powiedzieli mi 450 zł bez wymiany pompy i termostatu czy ta cena jest dobra czy podejrzana tylko nie wiem jakiej firmy komplet rozrządu ale myślę że jak serwis

firmowy to nie zakładają badziewia jak myślicie pozdrawiam :audi: :th: :a4fan: :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale myślę że jak serwis firmowy to nie zakładają badziewia jak myślicie pozdrawiam :audi: :th: :a4fan: :oklaski:

Z tymi serwisami to jest różnie - musisz po prostu zapytać o to na jakich częściach będziesz miał to zrobiony (firma) oraz czy są w stanie zrobić to co napisał Spanky.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na bosha to mysle ze tanio,dlatego poddaje watpliwosci co tam wloza,bo dobre czesci(pasek,rolka prowadz.i napinajaca)to250-300zl za robote wzieli by tylko 150-200 cos niechce mi sie wiezyc(ale kto wie)ja za wymiane dalem 150 zl czesci 250od rozrzadu+rolka klimy paski klinowe i wielorowkowy,oleje,filtry,itp.zamknalem sie w 1000 za czesci,a za robote wziol tylko tyle bo powiedzial ze i tak wszystko po drodze jak rozbierze przod do rozrzadu,to wystarczy przy skladaniu zast.to tylko nowymi rzeczami(spoko koles 5h roboty)fura chodzi pieknie,niewiem jak z tym katem wtrysku bo vaga to on na 100 niemial(warsztat w garazu 1 kanal)ale zrobil tak ze pali jak przy kupnie czyli suuuperrr wiec raczej nic nieskopal.......wiec bez vaga tez potrafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60tyś km

Bez przesady - chyba, że ktoś jeździ same krótkie odcinki.

Normalnie możesz jeździć do 80-90 tyś, ale jeżeli rozrząd został zrobiony na dobrych częściach, a nie jakiś tanich zamiennikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...