wasermann 0 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam.W passacie mojego kolegi jest problem z dawką paliwa.Kiedy go kupił występował błąd czujnika temp. paliwa G81 zwarcie do plusa, w gr. 007 poz.1 -5.4 stopnia.Dodam że nie dało się zmienić dawki elektronicznie była 8.2 mg\R.Myślałem że to czujnik,czujnik wymieniony błąd nadal jest.Ruszyliśmy nastawnik na 4.5 mg/ R,samochód odżył.problem pojawia się,że dawka już ustawiona wraca na 8.2 lub 7.2.Dawka była ustawiona w adaptacjach, grupa 1,oczywiście wartość test ,save.I za pewien czas się zmienia.Co do czujnika zmierzyłem miernikiem jest na czujniku +5V.Jak zlokalizować zwarcie?Czy zwara na tym czujniku powoduje takie cyrki z ustawieniem dawki przez ECU?Czy ktoś miał coś podobnego?Proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Podaj dokladnie blad wraz z opisem i walorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasermann 0 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Proszę. 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavol1986 0 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 a dawka zmienia sie po restarcie samochodu czy w trakcie jego pracy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasermann 0 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Dawka zmienia się jakos dziwnie.Gość jeździ np. 3 dni potem dawka zmienia się na np 8.2 mg\R.mówi ze mu nie ma dynamiki,pedał jest miękki,wtedy jedzie do mnie ja sprawdzam i jest jak piszę. Przecież nie może tak być ,innych błedów brak,nie łapie trybów awaryjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavol1986 0 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 a może ma słabe aku i przy odpalaniu jest taki spadek napięci że mu się dawka przestawia, a zawsze na taką jak wcześniej czy za każdym razem inną. Jak ma możliwość to niech podmieni aku i tak pojeździ. Mówią że to nie możliwe ale jak mogło się kodowanie zmienić klimatronica to czemu nie dawka, w sumie dawka tez mi się zmieniła ale tylko jak miałem tydzień aku odłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasermann 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 no zawsze inną w granicach 8 mg\R.Ja to tak myślę że to ta zwara z czujnika temp. paliwa ma wpływ.Ecu dobiera jakieś awaryjne wartości ustawienia.może się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavol1986 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 No a może dawke przestaw poprzez przestawienie całego nastawnika.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 22:11_________________________________________________a temperatura paliwa pokazuję w normie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robokop 0 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 u mnie tez sie przestwia dawka ale nie am zadnych bledow ustawialem juz ja kilkaktortnie na 3mg(poprzez przesuniecie nastawnika) a jak sprawdzam pozniej znaczy tak po paru tygodniach to juz jest ok 4mg czemu tak sie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba2303 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 witam mam pytanie jak dawka powinna być ustawiona ori w afn 110km i jak mozna ja zmienić bez ruszania nastawnikiem miałemm 1z audi i pamietam ze tylko nastawnikiem szło przestawić i drugie pytanie jaki kat wtrysku powinien mieć ten silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Dawke mozna sprobowac ustawic VAG... poprzez Adaptacje. Ustawienie - 3-4 mg/R bedzie ok. Kąt wtrysku taki sam jak w 1Z. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się