Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] "Choinka" na tablicy rozdzielczej i klimatroniku w A4 B5.


majuDJ

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś spotkała mnie nie miła niespodzianka ze swoim samochodem odpaliłem, przejechałem z 100m i wyświetlacz i komputer samochodu zaczął wariować, wyświetlił się wykrzyknij i brzęczek się odezwał ( nie mam FISa) zaczęła mrugać kontrolka ABS, zaczął mrugać termometr i zgasł, świeciła sie cały czas kontrola aklumulatora, co najdziwniejsze klimatronik wszystkie przyciski pulsowały jednocześnie a wyświetlacz zgasł do pewnego poziomu dało się odczytać z bardzo bliska temperatura ( tak jak by podświetlenie nawaliło). Dziwnie też trząsało budą auta ( tak jak by się obroty silnika zwiększyły), Reszta sprawna hamulce światła , kierunki itp itd.

Wiec długo nie zastanawiając się zjechałem na stacje i zgasiłem silnik. Odczekałem 5 minut i po ponownym zapaleniu troszkę wariowało jak napisałem wyżej i po chwili się wszystko uspokoiło i pozostała tylko świecąca kontrolka akumulatora.

Sprawdziłem też podszybie czy nie jej zapchane, ale jest drożne wiec komputer nie pływa w wodzie.

Teraz pytanie do was, co mam sprawdzić jak podłącze VAGa żeby sprawdzić co mu dolega lub dolegało? Co ta kontrolka akumulatora oznacza? Wiecie co to mogło być ta cala "choinka"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić napięcie i czym ?

Błędy w polskim Vagu 4.9 zbadane teraz po tych anomaliach.

SILNIK- zero

ABS

532 Napięcie zasilania

sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY

Klimatyzacja

792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129

przerwa lub zwarcie do masy

Błędy skasowałem i już nie wróciły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli cos sie dzieje z napieciem zasilania sprawdz czy klemy maja dobry styk, a napiecie ładowania sprawdzisz zwykłym miernikiem za 18zł na pracujacym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam podobny akumulator jak ze zdjęcia. Klemy wyglądają na ok. Ale kontrolka akumulatora nadal nie gaśnie przy zapalaniu auta.

1341458576_1.jpg

Do czego służy to okienko pomiarowe w kształcie kółeczka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazuje w jakim stanie masz aku.Czy trzeba ładować czy nie.Kolor zielony to OK a czarny to ładować.Podładuj aku,zamocuj dobrze klemy i powinno być dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile lądować taki akumulator 80Ah 600A???? U mnie jest kropka czarna jak się dobrze przyglądałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skoro czarna to trzeba ładować.Jak masz aku obsługowy to otwórz korki i sprawdz poziom płynu.Jak będzie za mało-dolej wody destylowanej(blaszki muszą być zakryte).Co do ładowania to zależy jak ustawisz na ładowarce :> Jak ustawisz 6A to co najmniej 10 godzin.Lepiej ładować dłużej i słabszym prądem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bezobsługowy, ja podejrzewam także ,że może alternator coś domaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie gasnie kontrolka ładowania to winny jest alternator, na poczatek dobierz sie do reg. napiecia i sprawdz szczotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...