sotek2004 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam kupiłem ok. miesiąc temu audi 1z spalanie wychodzi mi na trasie 7l a po mieście ok 8 co jest nie tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milasek86 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 moze styl jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss_222 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 a silnik rozgrzewa Ci się do 90 stopni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 może jest niedogrzany jaką masz temp. a najlepiej zrób test Vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sotek2004 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 właśnie troche długo mi sie nagrzewa d0 80 stopni a ciepło czuje już po 10 min jazdy po mieście, styl jazdy bardzo oszczędny zakres obrotów od 1500 do 2500 i tak mi wyszło 7l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 to pewnie wina termostatu powinien się nagrzać do 90 po ok. 10 kilometrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sotek2004 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 jakie sa najlepsze obroty dla disla ekonomicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szamek 1 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 sprawdź termostat bo 90st. powinieneś mieć po przejechaniu ok. 8km. (u mnie tak jest nawet przy -15st) skoro jeździsz w zakresie tych obrotów które podałeś to moim zdaniem one są ekonomiczne na jakiej stacji się tankujesz? może to też wina złej jakości paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo 2 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 kolego ja wcześniej też miałem 1z i spalanie o dziwo miałem podobne do twojego tyle tylko że mój był po virusku i kręciłem go po 3500. jeśli jeździsz do 2500 obrotów to bardzo ekonomicznie zależy tylko jak długie masz trasy do przejechania bo na krótkich odcinkach zawsze więcej ci spali.powodem może być również przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Przeplywomierz to raczej zaniza spalanie jesli ECU tnie dawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zobaczcie sobie jakie dawki podaje komputer na jeździe przy tak niskich obrotach... wcale nie jest to ekonomiczna jazda.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się