Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nie pali za pierwszym razem,trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem


kaczor18

Rekomendowane odpowiedzi

niepali za pierwszym trzeba troche pokrecic rozrusznikiem dzieje sie to przewaznie tylko jak odpale zimne auto

potem juz jest ok czasami jest tak ze nawet jak postoi z 3 dni odpali za pierwszym w 1 sekundzie

czego moze byc to przyczyna na obrotach nieglupieje wszystko ok tylko ten odpal

swiece czujnik temperatury termostat arternator wymieniane przepustnica wszystkie wtyczki ok

przebieg nieco ponad 210tys czekam na rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem. Grzebałeś coś przy pompie paliwa ? Wymieniałeś na zamiennik ?

Jeśli nie, to z racji przebiegu, pewnie pompa jest już zmęczona i wytwarza za małe ciśnienie.

Podjedź do jakiegoś elektromechanika, może sprawdzić Ci ciśnienie jakie ona podaje i będziesz miał odpowiedź na twoje pytanie.

Natomiast moim zdaniem dawno nie wymieniałeś filtra paliwa :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku opisanym przez kolege Mateo1373 wystarczyło by odczekac 5 sekund na "kontrolkach" przed odpaleniem lub 2 razy przekręcić kluczyk na "kontrolki" . Ciśnienie na bank by się pojawiło .

Ja jestem bardziej za czujnikiem temperatury zasysanego powietrza ( zbyt uboga mieszanka ) . I teraz użyję emota który mnie doprowadza do szału ( z racji tego że nie każdy ma dostęp ) :vaglogi: Tylko wpięcie się może dać Ci odpowiedź .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie ma pewności, bo pompa uruchamiana jest z rozrusznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie to ja musze mieć coś zepsute ... :naughty: u mnie pompa zaczyna ładopwać do pełna po włączeniu kontrolek . Jak naładuje to się wyłącza . Nie mylisz przypadkiem z pompą mechaniczną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolega szogun0 ma racje pompa paliwa uruchamiana jest po sygnale z imo wraz z rozrucznikiem, przymajmniej u mnie tak jest, a autko sciagniete w niemczech serwisowane a w pl narazie nikt nie grzebał w instalacji, ale mam podobny problem jak kolega zakładający post kaczor18 tyle ze u mnie ciagle jest ten problem z długim kreceniem, musze krecic ok +/-10 selund, zaczyna mnie to wkurzac a i szkoda rozrusznika :(

Pierwsza zeczą jaką chciał bym sprawdzic to czy benzyna cofa sie do baka, czyli podłaczyc pompe na krutko dając jej zasilanie przed kreceniem, ktos moze wie gdzie sie wciac w który kalel mam u siebie 2 bronzowe, jeden zielono zółty to chyba masa i fioletowy cienki stawiam ze to wskaznik poziomu paliwa ale nie jestem pewiem, licze na konkretne podpowiedzi lub inne sposoby sprawdzenia tej usterki lub tez sensowne podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool1:koleszko też tak kiedyś mialem identyczne objawy pod sklepem czekalem aż ludzie się rozejdą dopiero kręcilęm: powiem ci tak jeśli kręcis zkilka sekund i autko odpala bez problemu po tym czasie to wedlug mnie nie jest to nic elektronicznego jeśli w czssie jazdy nie zamula i wchodzi na obroty to nie filtr paliwa, stawiam na pompęale dla pewności podjedż do fachyry niech ci zmierzy ciśnienie jakie daje pompa żebyś nie wydal pieniędzy na marne, wymieniłem pompę i wszystko normalnie a problem pojawil się na zamieniku za 70zl bo stara buczalą bardzo teraz mam VDO i mróz czy gorąco nawet nie sapnie przy rozruchu jeśli mas kupić to conajmniej Boscha po co dwa razy robić to samo Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ale moj ma problemy z odpalaniem tylko po pługim postoju np nocy, pozniej w czasie dnia jest ok łapie odrazu, silnik nie zamula wkreca sie jak trzeba a filtr wymieniony rok temu. Gdyby to była pompa to wydaje mi sie ze by ciagle dawala słabe cisnienie i za kazdym razem by ciazko palił. Bardziej obstawiam zejscie paliwa do baku lub zapowietrzenie układu paliwowego. Tylko jak to sprawdzic? Czy Audi A4 1.8T ma jakis zawór zwrotny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:przebiegly:jak postoi w ciągu dnia z trzy godziny pali bez problemu?może być też sonda lambda ale to powinny być inne objawy?[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 16:34_________________________________________________jak wymienilem ori pompę na zamiennik problem pojawil się od razu i kilk arazy obilo m i się o uszy że listwa zasilająca nie trzyma ciśnienia nie wime jak to jest dokladnie ale ja najpierw zmierzylbym ciśnienie pompy paliwa i wtedy będziesz wiedzial co robić wydawać bez sensu pieniądze nie warto, dobry mechnik powie ci dokladnie ile ma dawać pompa ciśnienia i wtedy możesz szukać dalej, mój zamiennik też nie zamólał jak silnik pracowal a jak zmierzyli ciśnienie pompy to brakowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak nawet jak postoji z 3 godz pali bez problemu dzis z trudem odpaliłem go ramo a wieczorem po ok 6 godz postoju odpalił po 2 przewaleniach. Zrobie dzis test odpalego jeszcze przed snem ok 11 i zobacze jak bedzie rano po 7 godz bo w dzien po takim czasie pali dobrze moze jakas wilgodz w powietrzu no nic zobaczymy co bedzie jutro [br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 20:15_________________________________________________Problem rozwiązany :) przyczyną była zbyt mala ilosc paliwa w baku :wallbash: i układ paliwowy zapowietrzał sie wystarczyło dotankowac teraz tego będę pilnował dziekuje wszystkim z udział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...