Tom_s 0 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Cześć, w kolegi Toledo odcina moc standardowo przy ok 2-3 tys. obrotów. Wg mnie to zapieczone kierownice spalin (turbina do czyszczenia) ale proszę o sprawdzenie/potwierdzenie. W trakcie robienia logów dynamicznych czasami była poprawa i nie odcinało mocy. Logi dynamiczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31982.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31985.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31981.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31986.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31984.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31987.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31983.html Logi statyczne 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31988.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31995.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31989.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31992.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31991.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31993.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31994.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31990.html Logi statyczne BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31998.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31997.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31999.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_31996.html Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Wyczyścić sprezarke... nie zwlekaj Reszta jest dobrze Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 szkoda sprezarki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_s 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 co znaczy szkoda? W sensie tak jeździć dalej czy w sensie czyszczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 szkoda jezdzic, choc dobrze ze przynajmniej na wyzszych obrotach doladowanie jest akceptowalne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Ja bym wyjął i wyczyscił... chociaz w ARLu nie bedzie to prosta robota... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 mialem na mysli szkoda jezdzic .... [juz poprawilem ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_s 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Aha, dzięki za info. A duża różnica będzie z wyjęciem tu z ARL'a od ASV? Myślałem że taka sama robota bo dostęp jest kiepski. Jakiś czas temu czyściłem turbo w ASV (też toledo 2). Dostęp był kiepski bo silnik jest poprzecznie ułożony i z tyłu miejsca mało, a do wyjęcia trzeba było demontować kolektor ssący i dalej wydechowy z turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Czeka Cie ta sama robota... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_s 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Roboty niestety trochę jest, na forum ToledoClub polecali też niektórzy wyjęcie dołem ale prostsze to nie jest bo dochodzi demontaż zawieszenia/półośki żeby kolektor z turbo wyjąć. To już wygodniej to chyba od góry wyciągać. Dzięki wszystkim za info. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 polecam najpierw odpiąć sztangę od dźwigni kierownic spalin przy turbo bo często i gęsto zacina się sama sztanga w gruszce tego siłownika przy silnikach montowanych poprzecznie i wtedy sprawdzisz dokładnie czy do usunięcia usterki będzie konieczne czyszczenie zmiennej geometrii czy tylko wymiana/reanimacja samego siłownika podciśnieniowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się