Sayorex Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Witam, mam takie pytanie, dokładnie chciałem sie poradzić was, drodzy koledzy o kwestię amortyzatorów i sprężyn. Otóż, jak kupiłem audi to miala ona podniesione zawieszenie, dokładnie mowiac z przodu ma wyzsze sprezyny a na tylnych amortyzatorach byla podniesiona za pomoca tulei... Tuleje zostały zdjęte z tylu i został przód wiec tego dotyczylo bedzie moje pytanie, czy przy wymianie sprezyn rowniez musze wymieniac amortyzatory przystosowane do nizszych sprezyn. Z gory dziekuje za odpowiedz i Pozdrawiam!
bish - kopt Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 przy niższych sportowych sprężynach powinno sie stosować sportowe amorki o skróconym skoku natomiast w rzeczywistości dużo ludzi przy nie dużym obniżeniu do ok. 30mm stosuje standardowe amory i dobrze sie na tym jezdzi (sam tak śmigałem), tylko podobno żywotność amora w takiej konfiguracji jest krótsza
A-rek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 ja czegoś nie rozumie jak z przodu miałeś wyższe sprężyny :?: sprężyny były wyższe od seryjnych czy poprostu z tyłu były niższe sprężyny i ktoś podłożył do nich tuleje aby dorównać do przodu :?:
Sayorex Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Mhm... tak więc tak: Kupiłem ja na wysokich sprezynach z przodu i byly tuleje podlozone z tylu na amortyzatorach... Zdjąłem tuleje i teraz pisze z zapytaniem czy jak bede chcial zalozyc nizsze sprezyny (niz seria) to mam tez amory wymieniac.. czy moge latac na seryjnych?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się