Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Walnięta przepływka, szarpanie i zapalające się ABS i ESP


karol24

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Panowie, jest taki przypadek. Z logów wynika, że przepływka skończyła żywot (nowa w drodze). Ostatnio jak jadę na zimnym silniku to mi w okolicach 1800-2000 szarpie, nie zawsze ale coraz częściej po jakiejś chwili zapala się ABS i ESP, na raz. Wyłączyłem silnik, uruchomiłem ponownie i wszystko spoko. Po przejechaniu jakichś 2-3km jest spoko. Oczywiście mocy brak. Czy dobrze podejrzewam, że przepływomierz jest winny wszystkiemu?

Kurde mam nadzieje,że będzie ok po zmianie :confused4:

jakby co to szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka swoja drogą bo to zupełnie inna historia która rzeczywiście odpowiada u ciebie za brak mocy a powodem zapalania się abs i esp może być czujnik hamulca który znajduje sie pod pedałami. skasuj błąd i zobacz czy będzie ok czy historia bedzie sie powtarzać, jeśli kontrolki będą pojawiać sie dalej no to czujnik do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz to mnie pocieszyłeś :( miałem nadzieje jednak, że wymiana przepływki załatwi sprawę. Ale to ten czujnik nawala jak przyspieszam? wiesz tak jak pisałem, delikatnie bez przesady. No bo tak po 3km już problem znika. Tak jak piszesz, jeśli nawet po wymianie problem się powtórzy, to skorzystam z Twojej rady.

DZIĘKI WIELKIE :hi:

jeśli ktoś ma jakąś inną rade to proszę piszcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mi się tak zapalą te kontrolki, gaszę silnik, po chwili zapalam, 3-4 razy kręcę do 3500 i problem znika.

No i wczoraj najpierw sprawdziłem jeszcze raz błędy i taki oto kwiatek:

18075.91667 Zawór/dysza wtryskowa 2 obwód prądu obciążenia - N241 :wallbash: extra

poza tym sprawdziłem ABS - silnik podawał błędne informacje i dlatego się uruchamia ABS i ESP

Wymieniłem przepływke, pokasowałem błędy i sprawdziłem, diabeł wstąpił w moją niebieskość :) ale na ciepłym silniku to było spoko. Rano to samo, więc problem nie jest rozwiązany.

Bardzo proszę wytłumaczcie mi co z tym błędem Zawór/dysza i jak się z tym uporać.

ja znalazłem na forum coś takiego na temat, myślicie że to to?

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=119098.0;highlight=b%B3%B1d+18075

a jeszcze na forum passata

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11724

Panowie i Panie, zrobiłem zgodnie z opisem. Odkręciłem dekiel, powypinałem wtyczki( cienki śrubokręt się przydaje) przeczyściłem, przedmuchałem, pozapinałem wtyczki i podociskałem wszystko jeszcze raz dla pewności i wygląda na to że sprawa załatwiona.

Myślałem, że będę musiał kupić jednak tą wiązkę wtrysków (ponad 200zł) ale może akurat sprawa załatwiona :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...