Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Dokładka przedniego zderzaka


airbob

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od razu zaznaczę że w tej tematyce jestem laikiem ale od czegoś trzeba zacząć.

Mam B7 avant w wersji standard, ale jak większości podoba mi się pakiet s-line.

Niestety na dzień dzisiejszy nie chciałbym iść w zmianę całego zderzaka na wersję s-line.

Wiem że są takie dokładki do standardowego przedniego zderzaka, powodujące wizualną zmianę w "kierunku" zderzaka s-line. Chodzi o to wywinięcie dołu zderzaka do przodu, zamiast zaokrąglenia pod spód jak w standardzie.

Widziałem coś takiego u człowieka na ulicy w jego B7 sedan i zapytałem co to za dokładka. Bo była to dokładka, wyraźnie było widać jej krawędź na oryginalnym zderzaku w miejscu łączenia. Połączenie bez żadnej szpachli i lakierowania całości.

Niestety tylko tyle wiedział, że tak wyszło z salonu i nazywa się to sport-pakiet. W komplecie była jeszcze dokładka do tylnego zderzaka (z czterema prostokątnymi otworami, oprócz miejsca na pojedynczy dwururkowy wydech jak to w 2.0TDI) Możliwe że jeszcze coś w skład tego pakietu wchodziło, tego już nie jestem pewien, ciemno było.

Niestety nie mogę nic takiego namierzyć.

Znalazłem tylko dokładkę ABT, ale tamto było delikatniejsze (bez dodatkowych wlotów) ale na takiej samej zasadzie montowane.

Mam nadzieję że nie zamotałem za dużo i wyjaśniłem o co chodzi.

Pytanie do znawców tematu co to było, lub co ewentualnie można założyć do zwykłego zderzaka by zmienić jego wygląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze z przodu mial cos takiego:

http://cgi.ebay.de/Ecken-Lippen-Audi-A4-B7-8E-/120668538630?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c1867c706

O ile sie nie myle to jest mozliwosc zamowienia czegos takiego w serwisie bo sa to elementy robione przez audi. Na tyl tez chyba cos jest ale nie moge teraz znalesc, mysle ze choc troche Ci pomoglem jesli oczywiscie chodzilo Ci o taka dokladke.

Odnośnik do komentarza