Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiary plecionki (złącze elastyczne)


zegarek

Rekomendowane odpowiedzi

W AFN nie ma czegoś takiego jak oryginalna plecionka - element ten jest wspólny z katalizatorem. Pozostaje dopasowanie wg tego co masz.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1926.30.html

A co z katalizatorem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W katalizatorze brzeczy zawartosc. Zastepuje go rura i jest to na razie dla mnie optymalne rozwiazanie.

Plecionke mam oryginalna i organoleptycznie wyglada OK, ale zapobiegawczo przy okazji chcialem ja wymienic.

Widze tylko, ze musze najpierw zmierzyc srednice rury, bo nikt nie jest pewien czy to jest 50 czy 55mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz,  Młody

W AFN nie ma czegoś takiego jak oryginalna plecionka - element ten jest wspólny z katalizatorem. Pozostaje dopasowanie wg tego co masz.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1926.30.html

A co z katalizatorem?

to fakt, plecionka jest zlaczona z katalizatorem. koles który ma mi wymienić plecionke zaspiewal 70funtów(plecionka wliczona w cene)nowa razem z katalizatorem to koszt 140funtów czyli drugie tyle. Co robić wymienic na nowy, czy pchac sie w spawanie??? co radzicie, co bedzie trwalsze???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kase to wymień całość plecionkę razem z katem.U mnie w serwisie zaśpiewali około 1500 -2000 zł bo nie występuję to w orginale osobno.Jak chcesz wymieniać tylko plecionkę to zmierz średnicę rury w dieslu jest ona 55 mm u ciebie może być trochę mniejsza.Jednak jak chcesz kupować plecionkę to tylko uznanej firmy.U mnie w sklepach zwykła kosztuje około 40 zł a Bosala 40 euro.Jak zdecydowanie kupię droższą.Lukasz,Młody a jakie masz objawy, że wymieniasz plecionkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz,  Młody

calkiem sie rozpadlo, najpierw chodził jak stara nyska i w koncu odpadł :( . kupiłem katalizator razem z plecionka razem z wymianom zaplacilem 150f(ok 700zl).stary kat jest jeszcze calkiem dobry tylko mialem problem zeby kupic plecionke(w anglii) i musialem wymienic calosc.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak za orginał to taniocha mi do diesla w servisie krzyknęli jak pisałem.Napisz jak teraz chodzi po wymianie.Miałeś jakieś niepokojące drgania?Bas ja jak przyspieszam to buczy jak w starym żuku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz,  Młody

u mnie tez gdy wchodzi na wysomie obroty to cos buczy, juz się nawet zastanawialem czy to jest dobrze dokręcone.

ale wymienie jeszcze śrotkowy tlumik i opaske między katem a środkowym tlumikiem i wtedy zobacze co nowego bedzie się dzialo. drgan zadnych nie ma .a moze po prostu tak ma byc.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...