Skocz do zawartości

zegarek

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zegarek

Osiągnięcia zegarek

0

Reputacja

  1. Autko jest w podpisie, ale rzeczywiście lepsze miejsce w profilu Kabelek jest rzeczywiście od brakującej lampki. Przełożyłem ze strony pasażera i świeci. Dzięki za pomoc.
  2. Dzięki za podpowiedzi, ale lamki w tej osłonie brak, chyba, że ktoś wyjął? Nie wiem dokładnie gdzie powinna być i czy mój egzemplarz miał to w ogóle w wyposażeniu. Przy pedałach wygląda, że nic się nie odczepiło, a sprzęgła brak, bo to automat.
  3. Robiąc porządki w nowym nabytku, zauważyłem, że ta wtyczka luźno sobie lata i jest niepodłączona. Ktoś wie do czego jest i gdzie powinna być podłączona?
  4. Może mało precyzyjnie się wyraziłem pisząc, że na pinach. Na pierwszym pinie jest 12v tak jak powinno. Mierząc napięcie pomiędzy pierwszym pinem a drugim jest ciągłe 8v.
  5. efekt - przeładowanie turbiny. Gruszka i zawór działa OK - po ominięciu n75 lub wyjęciu wtyczki, ładnie się WG otwiera i utrzymuje się ok. 0,5bara. Problem został osaczony i polega na tym, że na pinach wtyczki do n75 jest cały czas 8v pomimo, że turbina zaczyna pompować ok 0,9 bara(sprawdzone VAG'iem), gdzie wartość zadana jest ok 0,7. Gdzie szukać powodu, że nie odejmuje napięcia przy przeładowaniu?
  6. A można prosić o odpowiedź do mojego pytania odnośnie UC?
  7. Czy Ultimate Compound jest nadal w sprzedaży, bo w sklepie niestety widzę tylko ScratchX i SwirlX?
  8. Nie pękaj. Miał przed chwilą dwie po 1500 do sprzedania i się aukcja zakończyła. Poszukaj w zakończonych.
  9. Nie OOOO, ale Passat b5. Wklejam jako ciekawostkę, że podkręcony seryjny staruszek jeszcze daje radę Podziękowania dla Witka za dobrą robotę :th:
  10. Spoko. Mogłeś napisać to w pierwszym poście. Odniosłem się do wykresu, który nie wiadomo po co umieściłeś w takim razie.
  11. A jak jest z dostępnością i ceną końcówek o oryginalnych wymiarach do afn? Widzę, że wykres z .216 po modzie nie wypada lepiej niż zdrowy seryjny afn po modzie, więc jak ori końcówki są tańsze, to może nie warto dopłacać jeśli zostaje się przy seryjnej turbinie...
  12. Wgrywają, ale do tego potrafią skorygować/dostroić wedle uznania i przewidzieć efekt. A tu co? Jak zaczyna iść nie po myśli, to dziękujemy klientowi i następny prosze, bo przecież powinno działać, a nie działa
  13. Postanowiłem zrobić upgrade AFN'a i rozmyślam nad turbosprężarką od 130'ki. Mam do kupienia 038 145 702 G z A4 z 2006 roku, ale rumunka o przebiegu 75kkm za 550pln. Nie napalam się, bo czytałem nieprzychylną opinię Witka na temat tych turbin, a poza tym nie wiem czy to dobra cena. Teraz pytanie - lepiej rumunkę o mniejszym przelocie czy niemkę z dużym? Ale tych drugich coś mniej widzę. Jeszcze są włoszki, ale widziałem taką po 2kkm, która rozsypała się w drobny mak... Może jakąś hybrydę? Jak z kosztami w jej wypadku? Przede wszystkim musi być niezawodne rozwiązanie, bo zazwyczaj mam dwójkę dzieci na pokładzie i awarię na drodze muszę ograniczyć do minimum. Do tego dokładam FMIC i ewentualnie końcówki .216 Zadowoli mnie wszystko powyżej 150hp, no ale nie o samą liczbę chodzi Co proponujecie?
  14. "The following is an email sent to you by mazi_ via your account on Audi A4 Klub Polska." Wyraźnie jest napisane od kogo dostałeś. Już ykk Cię naprowadził. W szukajce wpisujesz nick i dostajesz: http://www.a4-klub.pl/smf/profiles/mazi-u10576.html
  15. Silnik najechane ma ok. 400k i elegancko pracuje, żwawy, nie bierze oleju, imho w sile wieku :> Co do chipa to jeszcze pogłówkuję czy będę inwestował dalej w tego afn'a. Bo może nabędę niebawem nowszą konstrukcję do modyfikacji i wtedy też do Ciebie zapukam pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...