Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nowa turbina AWX i nic


etrone98

Rekomendowane odpowiedzi

;(

witam. Dzis pojechalem do mechanika aby wymienic w koncu turbine od AWX ktora od tygodni zalegala szafke, i tutaj niemila niespodzianka, 1 odpalenie auta i nic... turbiny nie slychac ani nie czuc w czasie jazdy, po sciagnieciu rury dolotu do turbiny okazalo sie ze lekko zasysa, dodam ze stare turbo dmuchalo dobrze z tym problemem ze czasem przy mocniejszym przyspieszaniu potrafilo sie wylaczyc (po czym objawy byly takie same jak te ktore mam teraz) problem jednak mijal po ponownym uruchomieniu autka. Ale co tym razem moze byc nie tak? Ani dmuchnac nie chce ta turbina a kupilem naprawde nowke garreta :/ pomocy!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec tak, bylem na vagu wlasnie, bledy mialem takie jak ostatnio ze stara sprezarka, ale mowil ze to pewnie juz nieaktualne bo nowa jest sprezarka, pogrzebal popatrzyl powciskal gazu do spodu i powiedzial ze albo ten waz w kasztalcie litery"S" jest zagiety gdzies albo turbo do wymiany bo pompuje tylko za slabo ok. 1000 Hpa a powinno 1700-1800 wyjezdzam z warsztatu daje gaz i.... auto zaczelo przyspieszac, co prawda slabiej niz na starym turbie ale w koncu 100km/h zlapalem :D pojechalem do mechanika i mi mowi ze moze sie rorusza, hmm mam gwarancje ale niewiem co robic jak teraz myslicie? turbo moze sie "rozchodzic" ? pozdrawiam i dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mechanik chyba sknocił, wg mnie trzeba sprawdzić czy wszystko podłączone, włącznie z przepływką. Dziwne, żeby nowe, większe turbo słabiej pompowało od starego... :mysli: A kiedy wtryski i reszta gratów????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski wysylam do przelozenia koncowek bo mam juz 216 zakupione,oraz wyregulowania cisnien w nastepnym tygodniu, fmica zrobie na koncu juz mam tez...

przeplywke wyciagalem z filtrem powietrza, wszystko odpinalem, podpinalem, cos z ta turbina jest nie teges :( kurde specjalnie kupilem nowa zeby problemow nie bylo...

zauwazylem ze jak wbije juz 2 i odrazu nacisne gaz do dechy, auto sie ociaga chwile po czym zaczyna przyspieszac podobnie do starej turbiny, i tak na kazdym biegu, chwile zmuly i jedzie...

z takim problemem rozumiem nie mam po co jechac do tunera ? Czy moze na miejscu na komputerze poustawiac ta turbine? Zawor n75 rozumiem nie gra roli w tym problemie?

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski wysylam do przelozenia koncowek bo mam juz 216 zakupione,oraz wyregulowania cisnien w nastepnym tygodniu, fmica zrobie na koncu juz mam tez...

przeplywke wyciagalem z filtrem powietrza, wszystko odpinalem, podpinalem, cos z ta turbina jest nie teges :( kurde specjalnie kupilem nowa zeby problemow nie bylo...

zauwazylem ze jak wbije juz 2 i odrazu nacisne gaz do dechy, auto sie ociaga chwile po czym zaczyna przyspieszac podobnie do starej turbiny, i tak na kazdym biegu, chwile zmuly i jedzie...

z takim problemem rozumiem nie mam po co jechac do tunera ? Czy moze na miejscu na komputerze poustawiac ta turbine? Zawor n75 rozumiem nie gra roli w tym problemie?

Pozdro...

mialem podobny problem ze swoja stara turbawka, wlozylem awx-a i bylo to samo - samochod zaczynal przyspieszac dopiero od ~2500rpm - na vagu niby wszystko bylo ok, poza lekkim niedomaganiem przeplywki. Wymienilem przeplywke na nowa i auto zaczelo wkoncu zapierdzielac :) . Także jak masz kogos w okolicy z afn-em , to polecam podmianke i test przeplywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski wysylam do przelozenia koncowek bo mam juz 216 zakupione,oraz wyregulowania cisnien w nastepnym tygodniu, fmica zrobie na koncu juz mam tez...

przeplywke wyciagalem z filtrem powietrza, wszystko odpinalem, podpinalem, cos z ta turbina jest nie teges :( kurde specjalnie kupilem nowa zeby problemow nie bylo...

zauwazylem ze jak wbije juz 2 i odrazu nacisne gaz do dechy, auto sie ociaga chwile po czym zaczyna przyspieszac podobnie do starej turbiny, i tak na kazdym biegu, chwile zmuly i jedzie...

z takim problemem rozumiem nie mam po co jechac do tunera ? Czy moze na miejscu na komputerze poustawiac ta turbine? Zawor n75 rozumiem nie gra roli w tym problemie?

Pozdro...

mialem podobny problem ze swoja stara turbawka, wlozylem awx-a i bylo to samo - samochod zaczynal przyspieszac dopiero od ~2500rpm - na vagu niby wszystko bylo ok, poza lekkim niedomaganiem przeplywki. Wymienilem przeplywke na nowa i auto zaczelo wkoncu zapierdzielac :) . Także jak masz kogos w okolicy z afn-em , to polecam podmianke i test przeplywki.

Kolego jak mozna wiedzieć ile wybuliłeś za turbinke i z k

ąd ja kupowałes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski wysylam do przelozenia koncowek bo mam juz 216 zakupione,oraz wyregulowania cisnien w nastepnym tygodniu, fmica zrobie na koncu juz mam tez...

przeplywke wyciagalem z filtrem powietrza, wszystko odpinalem, podpinalem, cos z ta turbina jest nie teges :( kurde specjalnie kupilem nowa zeby problemow nie bylo...

zauwazylem ze jak wbije juz 2 i odrazu nacisne gaz do dechy, auto sie ociaga chwile po czym zaczyna przyspieszac podobnie do starej turbiny, i tak na kazdym biegu, chwile zmuly i jedzie...

z takim problemem rozumiem nie mam po co jechac do tunera ? Czy moze na miejscu na komputerze poustawiac ta turbine? Zawor n75 rozumiem nie gra roli w tym problemie?

Pozdro...

mialem podobny problem ze swoja stara turbawka, wlozylem awx-a i bylo to samo - samochod zaczynal przyspieszac dopiero od ~2500rpm - na vagu niby wszystko bylo ok, poza lekkim niedomaganiem przeplywki. Wymienilem przeplywke na nowa i auto zaczelo wkoncu zapierdzielac :) . Także jak masz kogos w okolicy z afn-em , to polecam podmianke i test przeplywki.

Kolego jak mozna wiedzieć ile wybuliłeś za turbinke i z k

ąd ja kupowałes.

z allegro, dałem za nią 700zł, podobno miała 40tyś. przebiegu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musial ten twój mechanik cos zle podłaczyc , a najlepiej zrob logi dynamiczne grup 03, 08, 011 i cos sie moze wyjasni i wrzuć je w dzial diagnostyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jak najszybciej zmienil ... mechanika ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie! Wymienilem wtryski na 0.216 cisnienie ustawione na 220/300 inny mechanik zajmoje sie autem... i albo popadlem w obled albo cos z tym moim autkiem jest nie tak! ;( umowilem sie na vaga kolejny juz raz za 2 dni, ale z tego co zauwazylem auto jakby twardo chodzi metalicznie na wolnych obrotach, myslicie ze moze faktycznie ta turbina byc wadliwa? moze za ciasno poskrecana albo, no niewiem moze poczekam az zaloze fmica i pojade z tym wszystkim do dynosoftu bo narazie efekt = 0 a wydalem 2000 :wallbash: . Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wtryskach 216 silnik bedzie tak chodził, bo czas wtrysku jest o wiele krótaszy na większych wtryskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mi chodzi o to ze nie czuc wiecej mocy, moze sie rozpedza lepiej ponad 140km/h a pozatym to samo co mialem :confused4: Pozdrawiam

EDIT

Dodam tylko ze czasem jak przyspieszam mocniej auto dostaje lekko wiekszego kopa jak puszczam pedal gazu z podlogi... Moze zapchany katalizator tak dlawic samochod ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w avf mialem taka sytuacje ze jade wszystko ok i nagle zima wciskam gas a pazdzioch jedzie jak 126p. po zgaszeniu i ponownym rozruchu silnika niemoc znikala a znow duzo koniurow wracalo. okazalo sie w turbawce zapiekaja sie skrzydla wirnika i to dlatego. moze to samo jest u ciebie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w avf mialem taka sytuacje ze jade wszystko ok i nagle zima wciskam gas a pazdzioch jedzie jak 126p. po zgaszeniu i ponownym rozruchu silnika niemoc znikala a znow duzo koniurow wracalo. okazalo sie w turbawce zapiekaja sie skrzydla wirnika i to dlatego. moze to samo jest u ciebie....

on ma nowa turbine wiec to raczej odpada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec robilem logi dwa razy juz, i nic nie pokazalo, teraz zrobie logi w poniedzialek i zobacze jak pamiec bledow po wymianie wtryskiwaczy, ze po turbinie to juz wiem ze sie niemam co spodziewac, ale ja dalem wtryski 216 i dalej nic, czy to normalne? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...