Gość Murzyn Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Witam - wymieniam plecionke i tu pytanko. Jeden z tlumikarzy zaproponowal mi wlozenie takowej z nowszych modeli. nie moge nigdzie znalesc foto, zeby Wam pokazac jak to wyglada. Konstrukcja gdzie elementem tlumiacym jest pret owiniety wokolo 2 pierscieni stalowych. W srodku drobna siatka. Wyglada solidniej niz normalna plecionka. Ktos cos podpowie w tym temacie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Nie kupuj takich: http://moto.allegro.pl/item266650819_zlacze_elastyczne_rura_seicento_900_super_cena.html http://moto.allegro.pl/item272899263_zlacze_elastyczne_50x100_vw_audi_okazja.html tylko takie: http://moto.allegro.pl/item266637041_zlacze_elastyczne_50_100vw_nierdzewka_od_ss_.html porównaj wewnątrz. Odrazu warto kupić też obejmę tą pod autem na środku. Jeżeli tłumikarz rozkręci ci rury to uszczelki można użyć stare - są metalowe i spełnią swoją rolę, tylko warto by skręcane i łączone elementy posmarował taką pastą (u mnie stasował taką czarna Bosala).[br]Dopisany: 21 Listopad 2007, 14:10 _________________________________________________A trochę info tutaj sie znajdzie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1926.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 adadur no i funkcjonuje to jak trzeba? u mnie wibry tak przy 900-1500 obr. dają się porządnie we znaki:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 kiedys sie przejade i zrobie foty - te 2 typy znam i wiem o co chodzi. Tamten jest calkiem inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 adadur no i funkcjonuje to jak trzeba? u mnie wibry tak przy 900-1500 obr. dają się porządnie we znaki:-( Z wibracjami (rezonansem) w deslu jest pewien problem bo może to być włąśnie plecionka, zle zawieszony wydech, poduszka/poduszki pod silnikiem czy też skrzynią do tego dochodzi przypchany katalizator lub wypalenie któregoś z tłumików. Zjeździłem z 7 tłumikarzy magików aż wkońcu mechnik z ASO VW mi powiedział co jest grane. I radzę tylko dobrze sprawdzić co jest grane to połowa sukcesu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 ja wymieniałem poduszki pod silnikiem, ta pod skrzynią jest OK, poza tym ostatnio nowy dwumas i sprzęgło niunia dostała. Gumy wydechu są w bdb stanie, teraz został jeszcze dołożony dodatkowy łacznik elastyczny wraz z zawieszką gumową, no i on pochłonął sporo, ale jeszcze przód trochę drga, wrażenie przenosi się na kierownice i fotel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 to została ci plecionka i poduchy pod silnikiem do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 pisałem wyżej że poduchy wymieniłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 no tak :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi