maly203 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam wszystkich, mam pytanie czy wielozawór który za wcześnie odcina gaz przy tankowaniu może mieć coś wspólnego z tym że instalacja sama przełącza na pb. Instalka to brc sequent 24. Przełącza przy różnych obrotach i toważyszy temu pikanie. Pozdrawiam.
mstan Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam Wielozawór nie ma z tym nic wspólnego. Takie objawy pasują do uszkodzenia czujnika ciśnienia (zespolony czujnik temperatury i ciśnienia na listwie wtryskowej ),lub reduktor nie radzi sobie z utrzymaniem prawidłowego ciśnienia. Konieczna będzie wizyta u gazownika. Pozdrawiam
maly203 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 A czy pęknięta odma może powodować takie objawy?
Sqarek Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 tak jak wcześniej kolega pisał, przełącza się na pb bo ma za małe ciśnienie gazu, trzeba sprawdzić filtry a najlepiej wymienić, oraz przeczyścić listwę wtryskową. Ja u siebie od czasu do czasu psiknę wd-40 w listwę tam gdzie przewód gazowy jest dołączony aby rozpuścić gazolinę i przeczyścić listwę
maly203 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Instalacja jest nowa, zrobiłem na niej 2000 km i będe miał teraz pierwszy przegląd i wymiane filtrów. Może pomoże
Gość boskizigoloo Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 witam kolega ma takie same objawy w instalacji stag na której przejechal około 10 tyś . Problem polega na tym ze sama instalacja przeżuca na bp ponieważ dostaje za małą dawke gazu i aby uniknąć problemów przy wyprzedzaniu tz"szarpania" auto przeżuca się na bp i jazda bez zakłuceń jest to uciążliwe a jednocześnie bezpieczne . :hi:
Sqarek Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Instalacja jest nowa, zrobiłem na niej 2000 km i będe miał teraz pierwszy przegląd i wymiane filtrów. Może pomoże To co innego instalacja jeszcze nie jest wyregulowana, gazownik musi podpiąć pod komputer i ustawić od nowa mapę i wszystko powinno grać, przy takim przebiegu nie wymienia się jeszcze filtrów. Jeżeli regulacja nie pomogłaby to często się zdarza że źle dobrany jest reduktor do mocy samochodu, jak reduktor będzie za mały to też będą takie objawy że będzie się przełączał sam na pb, mi czasami się sam przełącza jak naprawdę mocno przycisnę najlepiej niech gazownik wsiądzie z Tobą do samochodu, podepnie kompa, i przejedź się tak żeby się przełączyło samo na pb.
maly203 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Raz już jeździł ale wtedy jak na złość wszystko było ok Pojade do niego za pare dni i jeszcze raz się przejedziemy.
mstan Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam "Ja u siebie od czasu do czasu psiknę wd-40 w listwę tam gdzie przewód gazowy jest dołączony aby rozpuścić gazolinę i przeczyścić listwę wink4" W przypadku BRC jeżeli mamy przed listwą filtr fazy lotnej (a powinien być) taki zabieg jest zbędny. "Raz już jeździł ale wtedy jak na złość wszystko było ok " Przerabiałem ten temat .Początkowo przełączenia były sporadyczne,ale w końcowej fazie nie mogłem przekroczyć 3 tyś obrotów. Problem w tym że podłączenie interfejsu nic nie wykazywało. Podczas wizyty u znajomego gazownika dowiedziałem się że owe zespolone czujniki stwarzają takie problemy i polecił mi zamontowanie oddzielnego czujnika. "A czy pęknięta odma może powodować takie objawy? " Nie! (może mieć wpływ na utrzymanie wolnych obrotów i pogorszenie sprawności silnika) Pozdrawiam
maly203 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Dzięki za rade, podpowiem gazownikowi żeby przyjżał się temu czujnikowi, ale pewnie on będzie lepiej wiedział :> Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się