Jump to content
0
koman

Spoty Kolbuszowskie godzina 16.00

Recommended Posts

:kox: :kox: liste rób :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstępna lista chętnych ;

koman- organizator- mój numer w razie pytań (782185171) liste podaj dalej :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjma nas :mysli:

Jak nas bedzie z 15 :audi: to nie wiem czy sie pomiescimy :polew: ale wypas by tak razem sie jechalo ale jestem jak najbardziej za zeby najpierw w klb :good:

:tongue4: juz tyle razy bylem w rzesz na spocie i napewno bedzie miejsce :tongue4: a napewno przyjma :naughty: chlopaki sa :good: im lepiej tym wiecej :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podwies w pierwszym poscie a tam zreszta jak ustalimy jakas date bedziemy sie umawiac :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy na spocik w RKL ja też sie łapię bo mam nie daleko. Jeśli by coś nie wyszło to można się całą ekipą z RKL wybrać do rzeszowa. Mi to nie przeszkadza, jak będzie bliżej ustalona data to ja bardzo chętnie. może namówię kilku kumpli którzy nie są w klubie a mają nasze kochane Aczwóreczki. Jak będzie bliżej ustalona data to proszę o wiadomość na PW. Pozdro dla wzystkich

Share this post


Link to post
Share on other sites

To baaa... :tongue4: [br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 16:19_________________________________________________Wstępna lista chętnych prosze się wpisać ;

koman- organizator- mój numer w razie pytań (782185171) liste podaj dalej :tongue4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjma nas :mysli:

Jak nas bedzie z 15 :audi: to nie wiem czy sie pomiescimy :polew: ale wypas by tak razem sie jechalo ale jestem jak najbardziej za zeby najpierw w klb :good:

:tongue4: juz tyle razy bylem w rzesz na spocie i napewno bedzie miejsce :tongue4: a napewno przyjma :naughty: chlopaki sa :good: im lepiej tym wiecej :thumbup:

Siema Rzeszów Wita a kiedy to nas odwiedzisz wiem że zimno :naughty: ale parę spotów opuściłeś :thumbdown:

a w Rze to zwsze miejsc jest nie brakuje parkingi duże hi :evil: :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeee.... ludziska :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plugibugi sorki za nieobecnos ale taka praca niestety ze czesto mnie nie ma na miejscu :kwasny: ale dorezam kilka modow w :a4fan: i napewno sie zjawie :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę ,że sum zrobiliście z tym spotem i tyle :gwizdanie: a zapowiadało się tak pięknie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam też mogę się bujnąć. Nie jest daleko a Głogowską obwodnicą śmiga się fajnie :evil: i przy okazji bym do siostry na kawę zaczepił :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gdzie reszta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

myślę w następną niedziele spota zrobić

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie tylko ode mnie to zależy :gwizdanie:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie z innej beczki: znacie człowieka który sprowadza samochody i ma plac (komis) przed Kolbuszową po lewej stronie na takiej górce koło CPNu???

Czasami mu się uda przywieść coś ciekawego :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja przyjadę a czy reszta przyjedzie :gwizdanie:

Share this post


Link to post
Share on other sites

więc niech będzie 13 :tongue4:[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 22:09_________________________________________________zastawiam się nad zaproszeniem na spot członków Audi Klub Podkarpacie i Audi Club Polska ...

nie będzie wam to przeszkadzać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spot a4 Panie Koman :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

oK :tongue4: możecie się wpisać wstępnie kto by przybył :cool1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja potwierdzam,tylko która godzina? jak niedziela i bedzie msza w kościele to o tym parkingu możemy pomarzyc,fajnie by bylo ustawic auta kolo siebie,bo jak sie rozproszymy wkolo rynku to bedzie lipa,zrobie jakies fajne zdjecie na stronke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o której byście chcieli ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie z tym parkingiem kolo krokodyla to bedzie lipa bo pelno ludzi w kosciele i nie ma gdzie zaparkowac nawet ,trzeba lepsza miejscowke znalesc :tongue4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

co za starostwem , w skansenie hmmm....[br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 20:26_________________________________________________

co za starostwem , w skansenie hmmm....

parzyłem msza jest o 15.00 a na spota pasuje być przed 15 to sobie parking zarezerwujemy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...