BRESLAUER Opublikowano 25 Listopada 2007 Opublikowano 25 Listopada 2007 Witam,potrzebuje pomocy może ktoś z was miał taki problem,otóż problem wystąpił drugi raz ,mianowicie auto jeżdziło normalnie po przyjezdzie na miejsce zgasiłem,nic nie wskazywało na jakieś niedomagania,po przyjściu do auta odpalam , auto nie wchodzi na obroty,więc odpiołem wtyczkę od przepływomierza i jakoś moglem dotrzeć do domu,oczywiście dziś problem sam ustąpił tak jak poprzednim razem,dodam że wymienilem nowe części tj:przepływomierz,czyszczony EGR,nowy n75,vag pokazał że przepływomierz dostaje zmienne dawki powietrza,natomiast za pierwszym razem brak zasilania na przepływomierzu,prosze o jakies ciekawe podpowiedzi,pozdrawiam
poziek Opublikowano 25 Listopada 2007 Opublikowano 25 Listopada 2007 Uzupełnij jeszcze sówj profil do końca. Czy vagowałeś auto w momencie gdy zrobiło się takie słabe??
BRESLAUER Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Opublikowano 25 Listopada 2007 sorki ale nie wiem o co chodzi z profilem,auto podpięte było jak wróciłem ze zdjętą wtyczką od przepływomierza,bo jak wtyczka była założona to nie dało się jechać,dymił i rzucało silnikiem,vagował kolega Sprinter za co mu bardzo dziękuje
mega13 Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Uzupełnij swój profil w ustawieniach, wszystkie dane o samochodzie itd, to miał na myśli kolega poziek. Hmmm, można by sprawdzić przewody paliwowe, albo co gorsza komputer, najprawdopodobniej dlatego mogłeś jechać po wypięciu przepływki że jak ją wypiąłeś to silnik zgubił dawkowanie paliwa jeśli komputer go nie podawał wcześniej wystarczająco to potem już było ale zapewne bez przepływki silnik chodził jak w traktorze, mam rację??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się