daw2 0 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 To moje pierwsze logowanie wiec proszę o wyrozumiałość. http://images37.fotosik.pl/578/1789278dd8f9d710med.png Może mi się wydaje ale chyba za mało pompuje turbo. Silnik 1z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 No mało.... wyglada ze fura ma zmieniony soft... zrob komplet logów... i zamiesc z podzialem na statyczne dynamiczne i Basic Settings. Najbardziej podejrzany - zawór N75. PS Wszystkie wypowiedzi nie zwiazane z tematem będą kasowane bez ostrzezenia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daw2 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Reszta logów 1. Wartości mierzone http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36560d2ccd82222e.html 000, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04a3ed79656131ca.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb4be23008b292e4.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38430f7bf0491525.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a977ac6522032fad.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b49522742414ac26.html 013 2.Basic settings http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/314ce4604bfa7796.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef5931f193ca8513.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db493ea338437bd4.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6441f68bb32ac2a7.html 011 3. Próba dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06cadb5916bcf6eb.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5cdf49fd40ef2f17.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb60c0dc31952c5b.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9d2ae81a6efc606.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/661d22e7f98b8766.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e1876a625ddbfd7.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/601f421da9f20973.html 011 Mam nadzieję że dobrze wykonałem logi. Poproszę też o diagnostykę czyli wszystkie niedomagania wynikające z tych danych. Dziękuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 zdejmik przewód idący do siłownika WG w turbo i zrób loga, jeśli nie pomoże to szukaj w 1 kolejności dziury, jak nie będzie to zobacz czy WG nie jest uchylony, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Podmien zawor N75 z innego 1Z/AHU.... na 99% to jego wina. Kto robil tą modyfikacje.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Podmien zawor N75 z innego 1Z/AHU.... na 99% to jego wina. Kto robil tą modyfikacje.? jak zdejmie to powinien ładować 2.5 mod jest słabiutki, mówie o jakości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daw2 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ściągne ten wężyk i zobaczę co się będzie działo. Auto było przeze mnie nie ruszane pewnie wcześniej..... Czy jeżdżenie na tym modzie groźi mi uszkodzeniem czegoś? A i przy odpalaniu porannym jak jest minusowa temp przez 2-3 sekundy szarpie silnikiem ...mam go już drugą zime i tamtym roku było tak samo...[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 16:40_________________________________________________Ściągnąłem ten wężyk i oto logi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2867eb0115967d85.html niestety warunki drogowe nie pozwoliły ciągnąć wyżej. Wyskoczył błąd przeładowania (notlauf) Czyli N75 do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 ta[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 17:51_________________________________________________tylko najpierw sprawdz wezyki, od str wtyczki elektycznej w n75 ma isc zasilanie od strony zimnej turbo, bokiem wysterowanie na silownika a tylem do dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daw2 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 We wtyczce był urwany przewód...nowe logi grupy 11 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/619b49198fed0515.html. Czy teraz już jest wszystko wporządku z silnikiem ? Nie chodzi mi tylko o doładowanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się