daw2
Pasjonat-
Postów
147 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O daw2
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Dachnów
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia daw2
0
Reputacja
-
Próbowałem tym terminalem ale nic nowego. Na terminalu wyświetlane sa tylko śmieci podczas uruchamiania mmi. Próbowałem nawet na PC-ie . Jak zewrę rx i tx to widać transmisje czyli interface działa i com 232 w PC tez. Gdzie mogłem popełnić błąd?
-
Panowie skąd wziąc dane karty SD do postawienia 3g terminalem?
-
źle złożona turbina. Tez raz się pomyliłem...
-
Pomiar ciśnienia oleju nic nie da... Podwieszanie występuje tylko w 1z z głowica która ma tylko 1 sprężyne na zawór. Wymien sobie spężyny lub podłóż podkładki ok 2mm. pozdro
-
Na pewno wentylatory nie dzialaja i wzrasta niebezpiecznie wysoko ciśnienie...
-
Na 99% spręzarka się skonczyla...
-
Kolego czujnik jest dobry tylko szczelina jest za duza i nie liczy impulsów. Jak by był uszkodzony to cały czas byłby błąd a nie jak się przekroczy 15km/h
-
A sprężyny zaworowe? W niektórych TDI są dwie sprężyny na zawór a w innych tylko jedna... Może tu jest problem??
-
Z tym problemem sobie chyba jeszcze nikt nie poradził. U mnie jest podobnie ale mam podniesione ciśnienie doładowania na 1.2 bara , bez doładowania się to nie dzieje wiec podejrzewam ze zawory mają opory przy domykaniu się
-
Jeżeli podłączasz ECU z innego auta i odpala to musisz mieć zamontowany emmulator immo gdzieś w instalacji swojego samochodu. Nie masz przypadkiem problemów z VAG? Immo z kompa mogę wyłączyć i sladu w środku sterownika nie będzie;p
-
Mam ten sam problem. Jeżdze 3 dni skrzynia dziala bez problemu i nagle nie chce wchodzić 2-jka po chwili znów działa. Koniec skrzyni?
-
Może coś przymarza albo walek się kończy...
-
Poprawka. Dziś (-10 stopni) specjalnie poszedłem rano odpalić. Zapaliłem silnik i po minucie zgasiłem. Przekrecam kluczyk kontrolka gaśnie po ułamku sekundy ale uwaga niespodzianka swiece grzeja 10 sekund!!
-
Nic się nie wyjaśni ze schematu bo tam jest tylko podlączenie sterownika z przekaźnikiem i swiecami. Do czasu grzania musi być jakaś mapa w ecu. Skoro po odpaleniu ponownym rzuca silnikiem to bym wtryski dał do sprawdzenia i ciśnienie w cylindrze.
-
Zmaiana dawki vagiem na wolnych obrotach nie wpływa na dawke startową ale zmiana mechaniczna nastawnikiem wpływa. Zrób tak jak Ci napisałem wyżej.