Skocz do zawartości

daw2

Pasjonat
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daw2

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Dachnów

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia daw2

0

Reputacja

  1. Próbowałem tym terminalem ale nic nowego. Na terminalu wyświetlane sa tylko śmieci podczas uruchamiania mmi. Próbowałem nawet na PC-ie . Jak zewrę rx i tx to widać transmisje czyli interface działa i com 232 w PC tez. Gdzie mogłem popełnić błąd?
  2. Panowie skąd wziąc dane karty SD do postawienia 3g terminalem?
  3. źle złożona turbina. Tez raz się pomyliłem...
  4. Pomiar ciśnienia oleju nic nie da... Podwieszanie występuje tylko w 1z z głowica która ma tylko 1 sprężyne na zawór. Wymien sobie spężyny lub podłóż podkładki ok 2mm. pozdro
  5. Na pewno wentylatory nie dzialaja i wzrasta niebezpiecznie wysoko ciśnienie...
  6. Kolego czujnik jest dobry tylko szczelina jest za duza i nie liczy impulsów. Jak by był uszkodzony to cały czas byłby błąd a nie jak się przekroczy 15km/h
  7. A sprężyny zaworowe? W niektórych TDI są dwie sprężyny na zawór a w innych tylko jedna... Może tu jest problem??
  8. Z tym problemem sobie chyba jeszcze nikt nie poradził. U mnie jest podobnie ale mam podniesione ciśnienie doładowania na 1.2 bara , bez doładowania się to nie dzieje wiec podejrzewam ze zawory mają opory przy domykaniu się
  9. daw2

    immo a4 1995

    Jeżeli podłączasz ECU z innego auta i odpala to musisz mieć zamontowany emmulator immo gdzieś w instalacji swojego samochodu. Nie masz przypadkiem problemów z VAG? Immo z kompa mogę wyłączyć i sladu w środku sterownika nie będzie;p
  10. Mam ten sam problem. Jeżdze 3 dni skrzynia dziala bez problemu i nagle nie chce wchodzić 2-jka po chwili znów działa. Koniec skrzyni?
  11. daw2

    Głośna praca silnika

    Może coś przymarza albo walek się kończy...
  12. Poprawka. Dziś (-10 stopni) specjalnie poszedłem rano odpalić. Zapaliłem silnik i po minucie zgasiłem. Przekrecam kluczyk kontrolka gaśnie po ułamku sekundy ale uwaga niespodzianka swiece grzeja 10 sekund!!
  13. Nic się nie wyjaśni ze schematu bo tam jest tylko podlączenie sterownika z przekaźnikiem i swiecami. Do czasu grzania musi być jakaś mapa w ecu. Skoro po odpaleniu ponownym rzuca silnikiem to bym wtryski dał do sprawdzenia i ciśnienie w cylindrze.
  14. Zmaiana dawki vagiem na wolnych obrotach nie wpływa na dawke startową ale zmiana mechaniczna nastawnikiem wpływa. Zrób tak jak Ci napisałem wyżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...