Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Powietrze na dopływie do filtra paliwa.


kubson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zawsze gdy gasze samochód paliwo z węża od baku do filtra paliwa poprostu spływa nie wiem co z tym zrobić już, filtr paliwa zmieniony zaworek zwrotny też, próbowałem dać praktycznie wszędzie dodatkowe zaworki ale nic nie dały. Aby ograniczyć tą ilość powietrza które idzie do pompy zaraz po odpaleniu to na tym dopływie zaraz przy filtrze dałem zaworek zwrotny że powietrza jest teraz tylko około 2cm pustego wężyka. Coś z pompa w baku ? Na pełnym baku też sie to dzieje. Prosze o pomoc.

Pozdrawiam[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 16:11_________________________________________________Nikt sie z czymś takim nie spotkał ??[br]Dopisany: 14 Luty 2011, 07:45_________________________________________________szkoda :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek1500100900

Pompę komory spiętrzającej możesz sprawdzić wyciągając bezpiecznik nr 28 (20A) i podając + z aku na prawe gniazdo bezpiecznika, ale jeśli na pełnym baku też występuje problem , to nie wiem czy coś to da. Trudna sprawa, nie spotkałem się z takim przypadkiem. Spróbuj go odpowietrzyć (oczywiście zgodnie z całą procedurą) posprawdzaj opaski na króćcach filtra i wężyki. Jak sobie z tym nie poradzisz sam to koniecznie niech ktoś kompetentny to zobaczy, bo VP44 długo powietrza nie wytrzyma. Pomęczysz go jeszcze trochę i będziesz miał spory koszt. Nie baw się w zaworki, bo to druciarstwo, a 2.5 drutowania nie lubi :decayed:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On sie teraz nie zapowietrza po nocy także odpala bez problemu.

Nawet jeśli nie było tego zaworka to o dziwo z taką ilośćią powietrza jaka dostawał to i tak sie nie zapowietrzał teraz to są śladowe ilośći tego powietrza dzieki temu zaworkowi.

Pompa z baku paliwo podaje. O te uszczelniacze to chodzi o tą pompe w baku tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O te uszczelniacze to chodzi o tą pompe w baku tak ?

Nie. Na pompie wtryskowej tylko ja miałem jeszcze jeden objaw samochód nie chciał mi odpalić po nocy.

Też miałem powietrze na tych przezroczystych wężykach i się okazało że to uszczelniacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy powinenem sie wypowiadac bo mam o raz mniejszy silnik od twojego i napewno calkiem inaczej zbudowany ale tez mialem taki objaw ze po wylaczeniu samochodu paliwo splywalo do baku i winny byl zaworek wegla aktywnego ktory znajduje sie na filtrze powietrza w silniku objawy byly dwa zapowietrzal sie bak i bardzo syczalo przy wlewie paliwa, jesli jest sprawny to tak cyka a jak uszkodzony to jest cicho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy powinenem sie wypowiadac bo mam o raz mniejszy silnik od twojego i napewno calkiem inaczej zbudowany ale tez mialem taki objaw ze po wylaczeniu samochodu paliwo splywalo do baku i winny byl zaworek wegla aktywnego ktory znajduje sie na filtrze powietrza w silniku objawy byly dwa zapowietrzal sie bak i bardzo syczalo przy wlewie paliwa, jesli jest sprawny to tak cyka a jak uszkodzony to jest cicho

Może to być to musze sprawdzić czy taki zaworek wogole posiada moj egzemplarz[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 15:55_________________________________________________Wie ktoś gdzie sie to w silniku 2.5 znajduje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek1500100900

"Sprawdzanie zaworu elektromagnetycznego:

Warunki sprawdzania:

VAG silnik [01] grupa wskazań [04] pole wskazań [3].

Temperatura płynu chłodzącego co najmniej 80°C, (Bezpiecznik nr 29 sprawny)

Sprawdzanie działania:

VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070].

i w warunkach sprawdzania miga kontrolka świec żarowych"

Znalazłem na innym forum. Gość pisał, że jak nie dokręca korka paliwa problem nie występuje. Spróbuj nie zakręcać zbiornika może i zobacz później??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś o tym słyszałem i przed zgaszeniem wyjołem korek i zgasiłem jak weszłem do auta odpalilem i zgasiłem z 2 razy i nadal spływało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś o tym słyszałem i przed zgaszeniem wyjołem korek i zgasiłem jak weszłem do auta odpalilem i zgasiłem z 2 razy i nadal spływało.

ale jak maz zakrecony korek to syczy ci przy nim??jesli nie to raczje nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...