Qper3 Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam Po podlaczeniu VAG'a wyrzuca mi w aucie takie cudo: 1 Fault Found: 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction P3348 -- 008 -- Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 27 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 77.4°C Duty Cycle: 80.9 % Voltage: 11.93 V Duty Cycle: 0.4 % Readiness: 0 1 0 0 0 Silnik 3.0TDI BKN 204KM Blad ten sygnalizowany jest zaswieceniem sie check engine - co ciekawe w okresie letnim pojawial sie czesciej i gdzies znalazlem keidys na jakims forum opinie, ze po ok 5 zapaleniach auta sterownik turba nastawia w prawidlowe pozycje i kontrolka gasnie i zgadza sie. Mial ktos cos takiego kiedys i pomyskl jak sie z tym uporac. OLO_GDA poruszal taki blad z tym, ze on mial problem z adaptacja lub komunikacja czujnika. z gory dziekuje za porade pozdrawiam[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 01:58_________________________________________________Dodam jeszczez, ze podmiana sterownika na nowy nic nie dala - wiec wychodzi na to, ze sterownik jest OK.[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 08:02_________________________________________________I nikt nic nie powie?
wojtek26 Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Wymieniałes sterownik silnika czy sterownik turbiny
przemik Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Powinno pomoc http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/b7_asb_all_30_tdi_wymiana_sterowniki_turbosprezarki_w_30_tdi_nie_tylko_audi-t62525.0.html
elmek Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Mam to samo juz od 1,5 roku gdzies: 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction P3348 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 106 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 47.7°C Duty Cycle: 80.9 % Voltage: 12.16 V Duty Cycle: 0.4 % Generalnie nie jest to to samo co mial Ono, bo nie mam stracy w mocy. Check Engine zaświeca się po 4-5cio krotnym uruchomieniu silnika w krotkim okresie czasu - generalnie za tym 4tym lub 5tym razem, kontrolka po uruchomianiu nie gaśnie. Po 5cio krotnym ponownym uruchomieniu- kontrolka gaśnie. I tak w kółko. Byłem z tym u 4ech mechaników: 1. U mastersa - ponoc jest osad na serwomotorku. Kazał 'dać w palnik' to przedmucha -> nic nie dało 2. Na przasnyskiej - polecono mi wymienić jeden ze sterownikow turbiny na zamiennik (czesc kosztuje 1k pln) -> opcja którą rozważam, ale czytaj punkt 3 i 4. 3. ASO - powiedziano mi, że mogą wymienić sam sterownik na nowy, ale nie podejma sie kalibracji tego potem. Mieli a6 i probowali wczesniej i cos tam im nie wyszło. 4. MR Motors - zostawiłem auto, po testach doradzono wymienić sterownik i powiedziano mi, ze podejma sie kalibracji. Po kolejnej wizycie okazało się ze kalibracja bedzie trudna i nie do konca wiadomo czy rozwiaze to problem. Najlepiej wymienic całe turbo -> koszt ok 4k pln. Suma sumarum, odkładam to i olewam, bo nic sie nie dzieje i nikt nie potrafi mi rozsadnie doradzić jak rozwiązać ten problem. Turbo nie bede wymienial bo chodzi ok, a teraz po wypowiedzi autora watku wychodzi na to, ze wymiana sterownika nic i tak nie pomoże. Błąd po wykasowaniu zawsze wraca, ale przynajmniej kontrolka gaśnie :> Ma ktoś jakiś pomysł?
przemik Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Ma ktoś jakiś pomysł? Robiles logi dynamiczne doladowania ?
elmek Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Robiles logi dynamiczne doladowania ? Sam nie robiłem. Jak byłem w MR Motors to Rogal sie przejechal autem z podpietym laptopem - ponoc nic nie wyszło poza tym, ze auto nie ma chipa
przemik Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Wiec mozna uznac ze regulacja cisnienia doladowania - jest OK. Najbardziej mnie to rozwala "3. ASO - powiedziano mi, że mogą wymienić sam sterownik na nowy, ale nie podejma sie kalibracji tego potem. Mieli a6 i probowali wczesniej i cos tam im nie wyszło."
elmek Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Wiec mozna uznac ze regulacja cisnienia doladowania - jest OK. Najbardziej mnie to rozwala "3. ASO - powiedziano mi, że mogą wymienić sam sterownik na nowy, ale nie podejma sie kalibracji tego potem. Mieli a6 i probowali wczesniej i cos tam im nie wyszło." Prosze o sugestie co mozna z fantem zrobic... Qper3 - wyszlo na to ze hijackowalem Ci watek - nie celowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się