piterkrk Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Po kilkunastogodzinnym postoju samochodu i odpaleniu występuje 2 sekundowe dzwonienie na lewej głowicy. Pokrywy zaworów już zrzucane - wniosek, z lewej głowicy, dokładniej z "drogiego" napinacza schodzi olej (napinacz poddaje się) Po wpięciu VAGa (oczywiście na ciepłym silniku) kąt wyprzedzenia zapłonu na biegu jałowym stoi, czyli nie wskazuje to na uszkodzony napinacz. Na ciepłym silniku pracuje jak zegarek - cisza. Czy zatem powodem nietrzymania ojeju może byc uszkodzony jeden z zaworów olejowych pod kolektorem ssącym, czy jednak zacząc już ubiegac się o kredyt ? Dodam, że faktyczny przebieg samochodu to niespełna 160 tys km Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie.
wojtek26 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Skoro schodzi z jednego popychacza to on jest do wymiany ale najlepiej wymienic wszystkie na tej 1 stronie.
piterkrk Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Olej nie schodzi z popychacza, tylko z napinacza. Wszystkie popychacze są ok
wojtek26 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Faktycznie nie doczytałem, lepiej i taniej jest zaczac od tego zaworu cisnieniowego w głowicy.
M3I Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 mam u siebie podobny problem. po odpaleniu 2 sek. dzwonienie , takze z lewej głowicy. Przebieg 190 tys. km. z tym ze słyszalne jest u mnie nawet w późniejszej pracy delikatne cykanie z tej strony silnika. jest minimalne ale słyszalne. narazie tego nie robiłem , bo zapewne jak rozbebesze silnik to do wymiany bedzie i łańcuszki i napinacze itd. i jak kolega mówi trzeba bedzie brać kredyt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się