Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] A4 2.8 30V ACK Dzwonienie na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po kilkunastogodzinnym postoju samochodu i odpaleniu występuje 2 sekundowe dzwonienie na lewej głowicy.

Pokrywy zaworów już zrzucane - wniosek, z lewej głowicy, dokładniej z "drogiego" napinacza schodzi olej (napinacz poddaje się)

Po wpięciu VAGa (oczywiście na ciepłym silniku) kąt wyprzedzenia zapłonu na biegu jałowym stoi, czyli nie wskazuje to na uszkodzony napinacz.

Na ciepłym silniku pracuje jak zegarek - cisza.

Czy zatem powodem nietrzymania ojeju może byc uszkodzony jeden z zaworów olejowych pod kolektorem ssącym, czy jednak zacząc już ubiegac się o kredyt ?

Dodam, że faktyczny przebieg samochodu to niespełna 160 tys km

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie.

Opublikowano

Skoro schodzi z jednego popychacza to on jest do wymiany ale najlepiej wymienic wszystkie na tej 1 stronie.

Opublikowano

Faktycznie nie doczytałem, lepiej i taniej jest zaczac od tego zaworu cisnieniowego w głowicy.

Opublikowano

mam u siebie podobny problem. po odpaleniu 2 sek. dzwonienie , takze z lewej głowicy. Przebieg 190 tys. km.

z tym ze słyszalne jest u mnie nawet w późniejszej pracy delikatne cykanie z tej strony silnika. jest minimalne ale słyszalne.

narazie tego nie robiłem , bo zapewne jak rozbebesze silnik to do wymiany bedzie i łańcuszki i napinacze itd. i jak kolega mówi trzeba bedzie brać kredyt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...