lukas.go Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam; mam problem z odpalenie na zimnym silniku tzn. tylko z rana jak stoi przez noc to muszę kręcić 15-20sek aż zapali; po czym chodzi równo i nie gaśnie; postoi 2-3 h i pali na kopa; jedynie z rana jest problem; dodam, że lekko kopci na biało i jest dziwny - żrący zapach spalin. Na chwilę obecną jestem za granicą i nie chce przepłacać za "wymianę wszystkich elementów" dlatego będę wdzięczny za wszelkie sugestie. A i jeszcze dodatkowe pytanie - czy w moim silniku 2.0 TDI 140PS po wyciągnięciu miarki oleju na uruchomionym silniki powinien lecieć biały dym i lekko pluć olejem, tak samo z korka?
.Pablo. Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Najlepiej podpiąć vaga może pokaże jakiś błąd. Może któraś świeca żarowa się spaliła albo paliwo się cofa. Co do kopcenia z bagnetu i pluciem oleju z korka to norma. Chyba że są to bardzo duże ilości oleju wtedy zaczął bym się martwić.
jozek726 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 ale podobnie miałem w b5 zmieniłem komplecik świec i jak ręka odjął
lukas.go Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 dziękuje za cenne wskazówki; rozumiem, że jedynie podłączając auto pod vaga można coś więcej wywnioskować? Czy ewentualnie sam mogę coś ustalić otwierając maskę...
lukas.go Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 a czy przypadkiem nie powinna świecić się dłużej/migać jakaś kontrolka przy padniętych świecach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się