Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Łożysko czy przegub


jakub298

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem a zaczął się on jeszcze przed zimą. Najpierw było szumienie zaczynające się od 50km/h, co wskazuje na łożysko, a teraz jakiś tydzień temu podczas ruszania w prawo coś strzela tez w prawym kole ( wygląda mi to na przegub). Może wiecie czy to łożysko, czy przegub, a może jedno i drugie? Pozdrawiam jakub298

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli na skreconych kolach chrupocze to przegub , proponuje wymienic i to i to, to nie sa jakies wielkie koszta a przynajmiej bedziesz mial spokoj :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś oddałem Audiolke do mechanika, zmieniam i to i to, łożysko zakupiłem za 87zł bez śrub, a przegub za 130 firmy MEYLE co myślicie, będzie dobra? Proponowano mi MAX-GEAR ale wybrałem tę bo była droższa więc może i lepsza. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że nie wziąłeś max-gear-a bo to chłam... Meyle powinien dać radę... Ale lepszym wyjściem byłby metelli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale dałem tą pudełkową,ale myślę jednak że ją zmienię, bo powodem uszkodzenia mojego przegubu była właśnie osłona, można by nawet powiedzieć że jej nie było.

to lepiej ją kontroluj bo u mnie taka za 40pln rozleciała się po miesiącu :wallbash: za Ori trza dać ponad 100pln
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może to nie będzie miało związku z tematem. ale wczoraj uniosłem samochód na podnośniku i po zdjęciu koła lewego, kiedy kręciłem tarczą słyszałem wyraźne obcieranie metalu, dźwięk ten wydobywał się z obudowy klocków hamulcowych. Czy może to mieć związek z tarczą gdyż na jej wierzchu(na całej ściance tarczy od góry) jest niestarta przez klocki powierzchnia, która właśnie moim zdaniem szoruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może to nie będzie miało związku z tematem. ale wczoraj uniosłem samochód na podnośniku i po zdjęciu koła lewego, kiedy kręciłem tarczą słyszałem wyraźne obcieranie metalu, dźwięk ten wydobywał się z obudowy klocków hamulcowych. Czy może to mieć związek z tarczą gdyż na jej wierzchu(na całej ściance tarczy od góry) jest niestarta przez klocki powierzchnia, która właśnie moim zdaniem szoruje.

daj zdjęcie tarczy :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze że szorują o klocki to normalne no chyba że naprawdę ostro. Pamiętaj że często słyszymy łożysko z innej strony a przenosi się dźwięk na drugą. Łożyska najlepiej wymieniać parami. Czasami po jeździe jak nie możesz dojść które to łożysko to dotknij ręką śrub i felgi ta która będzie cieplejsza tam może być przyczyna :hi: Możesz też rozpędzić się i wyłączyć silnik tylko przekręć na zapłon żeby nie zblokowało kierownicy i słuchaj jadąc na wprost i skręcając trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wymieniać łożyska parami,u mnie chuczało i kto oglądał każy mówił że z innej stony trzeba zmienić łożysko po wymianie w kabinie jest normalnie nie słychać żadnego wycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysko wymieniłem po prawej stronie, ale jak jadę na wprost to słychać nadal wyraźny dźwięk z prawej strony, kiedy wjeżdżam w zakręt w lewo jest głośniej a jak w prawo to ciszej (praktycznie tego nie słychać).

Dzisiaj podniosłem cały samochód i tak w górze wrzuciłem bieg. Rozpędziłem autko tak do 160 wysiadłem i było słychać głośny świst w lewym kole(jakieś dziwne zjawisko), w prawym kole w którym wymieniłem łożysko było cicho? Czy to znaczy, że to lewe koło?

[br]Dopisany: 20 Marzec 2011, 11:12_________________________________________________Witam. Przepraszam jeżeli to problem ale odświeżam temat. Czy może tak być że słyszę prawą stronę a jest to lewa? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź na stacje diagnostyczna gdzie mają urządzenie do sprawdzania łożysk, podnoszą auto i przykładają urządzenie do koła i je rozpędzają pojedyńczo, słyszysz wtedy tylko łożysko a nie huczenie opon, silnik itp... koszt u mnie to 20 zł za sprawdzenie 4 kół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...