[INNE] Wymiana turbo z Golfa 1.9 TDI 105KM na turbo z 2.0 TDI 170KM

    14 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam serdecznie mam takie pytanko pada mi turbo a chciałem zwiększyć troszkę możliwości mojego autka i planuje troszkę modyfikacji a zastanawiałem się na wymianą turbo na Arl ale ciężko znaleźć taka turbinę w dobrym stanie i kolega podsunął mi myśl aby założyć turbo od 2.0TDI 170KM i tutaj to was forumowicze pytanie jakie sa przeszkody żeby to zrobic i czy macie jakieś doświadczenie z tym pozdrawiam

    P.S. Jeżeli zdublowałem jakiś wątek to sorki ale jestem nowy na tym forum i nie wszedzie mam dostep

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie załozysz tego turbo, kolektor wydechowy jest pod 16v a ty masz 8V.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a czy 2.0 Tdi 170km to nie ma oznaczenia BRD/BVA jeśli tak to spokojnie ją wrzucisz do twojego. Jednak sama turbina bez odpowiedniego softu nie wiele da, a nawet po założeniu pogorszy bo będziesz mieć sporego laga. W twoim silniku są słabe pompki proponuję również wymienić na mocniejsze. Moja propozycja to nowe pompki np od arl + turbo awx/brd i softm auta nie poznasz:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pompki na dzien dobry bedzie seria.

    Pytanie jaki kolektor trzeba wsadzic aby zespolic turbinke od 170 z 1,9TDI ( BKC BXE )

    Celowane jest do 170~180 ps ( wiadomo liczby nie sa najwazniejsze ) pisze czysto orientacyjnie

    Slyszalem ze od AFN czy od jakiegos 130 konnego TDIka nalezy uzyc kolektora .

    Rzekomo pasuje p&p.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolektor AFN,AWX, i calej reszty z turbinami vnt.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    O dokladnie tego szukalismy :) Dziekuje.

    Juz wczoraj znajomy dokladnie to samo polecil co ty potwierdziles :)

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Celowane jest do 170~180 ps

    Wstaw ARL, będzie ładny dół... i mocy tyle ile zakładasz no i p&p

    nowe turbo"ARL" to wydatek ok 2700zł...będzie trzeba tylko flasze pod wydech przerobić...a cała reszta ładnie podpasuje

    pamiętaj tylko o tym żeby zadbać o dobre chłodzenie oleju :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Fahoo

    Witam

    Akurat tak sie skłąda ze namontowałem sie takich turbin w róznych silnikach afn,agr,asv,asz,btb

    turbo pasuje na kolektor awx afn.Spływ z awx afn .Zmianie podlega jedynie połaczenie str kompresora do ori przewodów

    Wracając do pytania odpowiadam ze turbo arl z uwagi na cieżką dostępnośc jak równierz specyficzne auta i ich użytkowników bedzie kiepskim pomysłem.Wszystkie które widziałem są po regeneracji,auta sa ostro pałowane.

    Kolejną sprawą jak juz wspomnieliście są słabe pompki.Turbo z arl czy brd nie bedzie dobrze działało z nimi ,konieczna wymiana pompek i soft.

    mlodzian4 zastanów się czy masz tyle pieniedzy.[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 07:35_________________________________________________porównanie turbin brd i gt 1749

    która wieksza? :naughty:

    foto776.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy