loker23 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam. Panowie i Panie mam od niedawna problem ze swoja audi a mianowicie: mam gaz sekwencje firmy VALTEK czerwone wtryskiwacze. Odpalam silnik i czekam az sie nagrzeje czasem na postoju czasem podczas jazdy.. temp przelaczenia mam 30 stopni a wymuszenie czasowe to 300s. no ale kiedy tak sobie chodzi i dochodzi do przelaczenia na gaz to samochod mi gasnie. kiedy jednak przytrzymam go na wysokich obrotach to tak jakby palil na 3 gary co jest??podczas jazdy samochod traci moc i czuc nierowna prace na 3 cylindrach dodam ze kiedy tylko minie 45 stopni na silniku czyli jak sie wylaczy ssanie to samochod chodzi tak jak powinien i jest wszystko OK. Co to moze byc??? POMOCY.
wojtek26 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Instalacjenie masz VAltec bo to nazwa wtryskiwaczy, napisz jaka masz centralke sterujaca LPG, wyglada to na żlą regulacje LPG ewentulanie wtryskiwacze maja juz dosc. Odszukaj w dokumentacji jaki jest sterownik LPG, jaki parownik, przydałoby sie zrobic screeny z ustawieniami LPG.
loker23 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 Centralke mam firmy ZENIT tak samo jak caly uklad elektroniczny ale jaki parownik to nie wiem reduktor mam firmy TOMASETTO. wczoraj sprawdzalem ustawienia w gazie i wszystko ok. to sie dzieje od niedawna. w ubiegla zime mialem wszystko ok. w wakacje wymienialem wszystkie filtry i czyszczony byl uklad wtryskowy. wiec nie wiem co to moze byc
Silverse Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witaj kolego, tez mam taki sam zestaw jesli chodzi o instalke LPG w aucie . Kiedys mialem taki problem ja Ty, ze po nocy pierwsze przelaczenie na gaz konczylo sie tym ze szarpalo mi podczas przelaczania w czasie jazdy. Gdy auto stalo i silnik sie rozgrzewal to podczas przelaczania samochod gasl. Dopiero jak sie lepiej rozgrzal tak ja tez piszesz to przelaczal sie bez wiekszych problemow. Jesli ustawienia na sterowniku sa ok, to moze jakas czesc mechaniczna nie wyrabia :? U mnie pomoglo czyszczenie wtryskiwaczy gazowych. O tym bylo na forum. Tak, czytalem ze zrozumeiniem , ze czysciles i wymiana byla niedawno, ale moze znowu sie popsulo. Ja dodatkowo zalozylem sobie taki podgrzewacz elektryczny na listwe wtryskowa. Wiem, wiem, ze to jest nie wskazane jesli chodzi o korekcje po temperaturze, ale z tego co wiem to Zenit tego nie obsluguje, czy sie myle - ale jak do tej pory zdaje egzamin, auto wcale nie pali jakos wiecej i wtryski mi sie nie zakleil, a przejechalem od czyszczenia 35 tys. Wczesniej po 15 tys sie zabrudzily. Poza tym tez wtryski VALTEK tez nie maja jakiejs dobrej renomy mam przelot 50tys km, ale jeszcze jezdza, moze wymienie... Mozesz sprobowac z czyszczeneim tych wtryskow. Jeszcze co mi przychodzi do glowy to mozesz cos nie tak z membrana na reduktorze/parowniku - moze tez juz ma swoje i warto byloby zregenerowac ta czesc. Zalezy jak dlugo masz instalke. Pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Zestaw regeneracyjny do listwy ( koszt około 18zł na 1 wtryskiwacz) do tego temp przełaczania około 32-35 stopni. Trzebaby sprawdzic co sie dzieje z dawka zaraz po przełaczeniu na LPG ale pewnie zalewa, mozna zrobic dodatjkowa korekte temp do korekty instalując termistor na reduktorze i podłaczając go szeregowo w układ starego termistora. Troche to obnizy wskazania temp gazu na zimnym silniku i bedzie mniej podawał LPG.
Łukasz 23 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Ja obstawiam na 99% że masz wtryskiwacze gazowe zalepione i tak się dzieje, czyszczenie konieczne lub regeneracja .
loker23 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 kurcze tylko ze ja w wakacje tj pol roku temu czyscilem wtryskiwacze i wymienialem wszystkie filtry a zbyt duzycz przebiegow to ja nie robie wiec tak szybko by siadly ???jutro podjade do gazownikow i zobaczymy co powiedza bo mam juz dosyc tego szarpania... niemile uczucie. ale dzieki za pomoc jakby komus jeszcze cos do glowy przyszlo to napiszcie . Pozdrawiam
Łukasz 23 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 to że wielkich przebiegów nie robisz to nie jest aż tak ważne ,gaz który tankujemy nie jest super czysty i to właśnie robi cały problem że siadają wtryski w naszych autach ,znam temat od podszewki bo sam go przerabiałem na własnej skórze .jedz i niech Ci obowiązkowo czyszczą listwę bo sama regulacja na wiele się nie zda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się